خبرگزاری کار ایران

ملکی به ایلنا خبر داد:

نجات ۸ نفر از یک ساختمان در حال سوختن

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۰۱۶

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از نجات ۸ نفر از یک ساختمان در حال سوختن خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره این حادثه گفت: ساعت ۱۵:۰۶ عصر امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان کارون بالاتر از هاشمی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران اطلاع داده می‌شود.

او با بیان اینکه ۳ ایستگاه آتش‌نشانی بلافاصله به محل اعزام می‌شوند تصریح کرد: محل آتش‌سوزی یک ساختمان ۴ طبقه بود که در هر طبقه یک واحد ۵۰ الی ۶۰ متری وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: در طبقه منهای یک این ساختمان یک دستگاه خودروی پراید و دو دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه دوچرخه وجود داشت که همگی آن‌ها دچار آتش‌سوزی شده بودند. همچنین آتش به مقداری از ضایعات و وسایل مستعمل که در گوشه‌ای از پارکینگ قرار داشت سرایت کرده بود.

ملکی تصریح کرد: زمانی که آتش‌نشانان به محل رسیدند آتش به سرعت در حال گسترش و سرایت به طبقات بالایی بود و دود بسیار زیاد و غلیظی طبقات بالایی را درگیر کرده بود و اطلاعات اولیه حاکی از این بود که تعدادی از ساکنان ساختمان در وضعیت ناایمنی در طبقات بالایی محبوس هستند.

او ادامه داد: تعدادی از آتش‌نشانان سریعا به طبقه منهای یک ساختمان رفتند و مشغول اطفای حریق شدند و گروه‌های دیگر با دستگاه‌های تنفسی به طبقات بالاتر رفتند تا سریعتر افراد محبوس‌شده را خارج کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان موفق شدند ۸ نفر از جمله سه کودک و یک آقا و سه خانم را که دچار دودگرفتگی شده بودند را از این ساختمان خارج کنند.

ملکی گفت: آتش خاموش و دود بسیار غلیظی که در آنجا جمع شده بود با دستگاه‌های مخصوص جمع‌اوری و محل در پایان تحویل کارشناسان و عوامل شهرداری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز