خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس «نورنگار»

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۷۶۸

دبیرخانه‌ جشنواره‌ عکس «نورنگار» اعلام کرد، فرصت ارسال آثار به چهارمین دوره‌ این جشنواره با عنوان «ایران من» تمدید شده است.

به گزارش ایلنا، در جشنواره عکس «نورنگار» که دارای دو بخش اصلی و ویژه است، فرصت ارسال آثار به مدت ۲۵ روز تمدید شده است. در بخش اصلی هر عکسی با هر موضوعی و در هر ژانری امکان شرکت دارد. مانند عکس پرتره، طبیعت، منظره، هوایی، باستان‌شناسی، معماری، قوم‌نگاری، مستند، خیابانی و … با رعایت این نکته که در ایران گرفته شده باشد.

موضوع این دوره از بخش ویژه که موضوع آن در هر دوره از جشنواره تغییر خواهد کرد، به منظور جلب توجه و دقت عکاسان کشورمان، بناهای باستانی و تاریخی ایران، در نظر گرفته شده است. در این بخش فقط عکس‌های بناهای باستانی و تاریخی ایران، اعم از نماهای بیرونی، داخلی و جزییات، پذیرفته می‌شود.

در حوزه اهدای جوایز، جشنواره در بخش اصلی، سه نفر برگزیده خواهد داشت و به هر سه، بدون ترتیب و اولویت یک دستگاه دوربین عکاسیCanon EOS-۵D Mark IV (بدنه)، تندیس‌ جشنواره و گواهی شرکت در جشنواره اهدا خواهد شد.

در بخش ویژه نیز، جشنواره سه برنده خواهد داشت و به هر سه، بدون ترتیب و اولویت یک دستگاه دوربین عکاسی Nikon D۷۲۰۰ kit ۱۸-۱۴۰mm، تندیس‌ جشنواره و گواهی شرکت در جشنواره اهدا خواهد شد.

هیات داوران جشنواره متشکل از استادانی چون اسماعیل عباسی، ابراهیم حقیقی و محمد ستاری است. دبیری جشنواره را مسعود افشانی برعهده دارد و مشاور هنری جشنواره داریوش محمدخانی است.

همچنین هزینه ثبت نام و شرکت در جشنواره در فرصت باقی مانده همچنان ۷۵۰ هزار ریال است.

شرکت در این جشنواره برای همگان آزاد است و محدودیت سنی ندارد. هر عکاس می‌تواند حداکثر ۴ تک عکس در بخش اصلی و ۴ تک عکس در بخش ویژه به دبیرخانه جشنواره ارسال کند (دبیرخانه مجموعه عکس نمی‌پذیرد).

‌عکس‌ها باید دارای عنوان بوده و اطلاعات مربوط به مکان و زمان عکس‌برداری و مدل دوربین مورد استفاده در هنگام بارگذاری در سایت جشنواره در قسمت توضیحات درج شوند.

آثار برگزیده به صورت کتاب چاپ و منتشر خواهد شد و به تمام هنرمندانی که آثارشان به نمایشگاه راه پیدا می‌کند، گواهی شرکت در جشنواره و یک جلد کتاب نمایشگاه در دبیرخانه‌ جشنواره اهدا خواهد شد.

به این ترتیب داوری جشنواره در نیمه اول آذر ماه انجام می شود و آیین اهدای جوایز و گشایش نمایشگاه آثار برگزیده نیز در نیمه دوم آذرماه سالجاری خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز