خبرگزاری کار ایران

بزرگترین پروژه PSG آغاز شد؛ ماجراجویی مورینیو اینبار در پاریس

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۷۵۶

باشگاه پاری سن ژرمن که در تابستان نیمار برزیلی را با رقمی نجومی جذب کرده حال به دنبال سرمربی منچستریونایتد است و هزینه بالایی را برای این پروژه در نظر گرفته است.

به گزارش ایلنا، نشریه سان انگلیس در گزارشی عنوان کرد که خورخه مندز، مدیربرنامه‌های سرشناش پرتغالی که نماینده مورینیو است با مسئولان باشگاه پاری سن ژرمن چند نشست برگزار کرده و روند مذاکرات آنها همچنان پیش می‌رود.

پاری سن ژرمن که رقم بالایی را برای جذب ژوزه مورینیو در نظر گرفته مورد علاقه این سرمربی مطرح پرتغالی هم بوده است. مورینیو که عنوان کرده بود باشگاه منچستریونایتد آخرین تیمش برای سرمربیگری‌اش نیست، نزدیک به یک ماه پیش درباره باشگاه پاری سن ژرمن گفته بود: در حال حاضر در پاری‌سن‌ژرمن چیزی خاصی وجود دارد، جادو، کیفیت، جوانی، شگفت‌انگیر است.

این اولین تلاش باشگاه پولدار فرانسوی برای جذب آقای خاص نیست آنها در تابستان 2016 هم به جذب او علاقه داشتند اما در نهایت این منچستریونایتد بود که او را به قرارداد سه ساله متعهد کرد. مورینیو که در حال حاضر نیمی از زمان قراردادش را در انگلیش پشت سر گذاشته چند وقت پیش خواهان دریافت دستمزد بیشتر شده بود.

نکته بسیار جالبی که احتمال این سرمربی را در لیگ فرانسه بیشتر می‌کند حضور آنترو هنریکه، مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن است که مورینیو سابقه همکاری با وی در باشگاه پورتو پرتغال را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز