خبرگزاری کار ایران

شرایط مشابه ستاره منچستریونایتد و محسن ربیع خواه

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۳۶۵

رفتار هواداران منچستر با ستاره این تیم شباهت زیادی با این روزهای محسن ربیع خواه در ترکیب پرسپولیس دارد.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورینیو از دست طرفداران منچستریونایتد ناراحت است که به روملو لوکاکو توجه زیادی نشان نمی‌دهند. از مورینیو درباره عملکرد لوکاکو سوال شد و او گفت: « می‌خواهم طرفداران به من توضیح دهند که چرا زیاد از او حمایت نمی‌کنند. او که همه کاری انجام می‌دهد. به نظرم منصفانه نیست که گل زدن یا گل نزدن باعث تغییر نظر طرفداران شود. من این را اصلا منصفانه نمی‌دانم. کمی ناامید شده‌ام اما نه از دست او. من از او خیلی راضی‌ام.»

این نخستین باری نیست که مورینیو از طرفداران یونایتد ابراز نارضایتی می‌کند. او پس از بازی با تاتنهام هم گفت: درک نمی‌کنم برخی افراد انتقاد دارند. آیا آنها شیاطین سرخ هستند؟

مورینیو پس از گل آنتونی مارسیال برابر تاتنهام با گذاشتن انگشت روی لب‌هایش به منتقدان گفت که ساکت شوند. از او درباره این حرکت سوال شد و او گفت: منظورم این بود که آرام باشید، کمی خونسردی خود را حفظ کنید. خیلی عصبی نباشید. راحت باشید. دو مهاجم ما امروز مقابل مدافعان میانی فوق‌العاده‌ای بازی کردند که جزو بهترین‌های اروپا هستند. شاید ضربه مارسیال شانسی بود اما میل او به گلزنی خوب بود و این گل باعث شد دو امتیاز بیشتر نسبت به تساوی به دست بیاوریم. ما شایسته این برد بودیم.

صحبت‌های مورینیو در دفاع از لوکاکو شباهت زیادی به دفاعیه‌های چند وقت اخیر برانکو ایوانکوویچ در مورد محسن ربیع خواه دارد که علیرغم تاثیرگذاری در این تیم به شدت تحت فشار هواداران پرسپولیس قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز