خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان مطرح کرد:

طرح‌های اشتغالزایی باید در اولویت قرار گیرد/ امور به بخش خصوصی واگذار شود

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۶۱۲

استاندار کردستان گفت: مدیران با معرفی طرح‌های اولویت دار خود به کارگروه اشتغال نسبت به شناسایی پتانسیل‌ها برای تولید شغل عمل کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهمن مرادنیا شامگاه دوشنبه در چهارمین جلسه تخصصی کارگروه اشتغال در سنندج، گفت: کردستان با ظرفیت‌های عمده‌ای که در بخش کشاورزی و دامداری دارد می‌تواند در توسعه و ابقای روستاها و اشتغالزایی نقش مهمی را ایفا کند.

وی اظهار داشت: با وجود پتانسیل های استان در دامپروری این دیار می تواند به عنوان قطب تولید پروتئین در کشور تعریف و معرفی شود که برای تحقق این ظرفیت، پرداخت تسهیلات برای زنده نگاشتن روستاها ضروری خواهد بود.

مرادنیا مدیران دستگاه‌های اجرایی را ملزم به واگذاری امور به بخش خصوصی دانست و گفت: مدیران بایستی ضمن معرفی طرح‌های اولویت‌دار خود به کارگروه اشتغال نسبت به شناسایی پتانسیل ها برای تولید شغل عمل کنند.

استاندار کردستان ادامه داد: همکاری مسئولان دستگاه های اجرایی برای جذب تسهیلات مورد نظر در قالب طرح اشتغال فراگیر بایستی گسترده باشد و در این راستا عملکرد مدیران و تلاش آن ها برای این مهم سنجیده خواهد شد.

مرادنیا با بیان اینکه جذب و پرداخت تسهیلات در حوزه های گردشگری، صنایع دستی و کشاورزی تعریف شده است، گفت: مدیران کل و فرمانداری ها بایستی نسبت به شناساندن طرح های اشتغال زا اقدام و اهتمام ورزند.

وی عنوان کرد: از آنجا که بحث اشتغال مهم ترین مقوله کردستان است لذا مسئولان اطلاع رسانی در خصوص اجرا و مزایای طرح اشتغال فراگیر به عموم‌جامعه و نیز تسهیل بخشی امور و فرآیندهای قانونی توسط بانک‌ها را در ظهور و بروز ظرفیت ها مهم برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز