خبرگزاری کار ایران

بیرانوند بهترین دروازه بان ایران است

امیری: نمی‌توانم بگویم روی من پنالتی شد یا خیر

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۴۷۹

هافبک ملی پوش پرسپولیس می گوید با برد در دربی فشار یک ماه گذشته از روی تیم برداشته شد.

به گزارش ایلنا، وحید امیری پس از پایان بازی تیم های استقلال و پرسپولیس در رابطه با دربی گفت: بازی حساسی است. اصلا ربطی به جدول هم ندارد اما امروز خدا کمک مان کرد. یک ماه خیلی سخت داشتیم و بازی های سنگینی پشت سر گذاشتیم. فشار زیادی به بچه ها در بازی امروز آمد اما به لطف خدا توانستیم با پیروزی به کارمان پایان دهیم.

او درباره صحنه ای که در نیمه اول اتفاق افتاد و مشکوک به خطای پنالتی بود گفت: نمی دانم اما هم پایم را زد و هم توپ را، اما نمی توانم بگویم حتما پنالتی بوده است باید یک بار دیگر آن صحنه را ببینم تا مشخص شود اول توپ را زد یا پایم را.

امیری درباره قوی تر بودن پرسپولیس و ضعیف بودن استقلالی ها گفت: اصلا این بحث ها نیست. بازی استقلال و پرسپولیس جدول را نمی شناسد و به همین دلیل بازی دو تیم در زمین مهم است و حالا ما توانستیم به برتری برسیم. حالا اگر بازی عقب مانده را نیز با پیروزی پشت سر بگذاریم می توانیم بازهم به صدر جدول برگردیم.

او در رابطه با حواس جمع بودن سرخ پوشان ادامه داد: دربی سال گذشته برای ما تلنگری بود تا مغرور نباشیم و امسال از این موضوع درس گرفتیم و تلاش کردیم تا بتوانیم حواس مان را به طور کامل جمع کنیم.

ملی پوش پرسپولیسی ها درباره داوری این دیدار گفت: در رابطه با داوری نمی توانم حرفی بزنم. کارشناسان زیادی داریم که می توانند اظهار نظر کنند. امیدوارم داوری ما با قضاوت این جوان ها به خوبی پیش برود. داور بازی امروز هم همه تلاشش را کرد تا بتواند قضاوت خوبی به ثبت برساند.

امیری درباره بازگشت بیرانوند به دوران اوج گلر پرسپولیسی ها گفت: بیرانوند امروز بهترین دروازه بان ایران است. هر کسی در فوتبال فراز و نشیب دارد اما خوشحالم برادرم که پنج سال است با او زندگی می کنم و هم باشگاهی بودم توانسته به دوران اوج خود باز گردد. هر دروازه بان اگر در آمادگی کامل قرار داشته باشد روحیه و اعتماد به نفس تیم نیز بالا می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز