خبرگزاری کار ایران

نیمه اول در شأن پرسپولیس بازی نکردیم؛

دایی: فقط ۴۵ دقیقه فوتبال بازی کردیم / نظر یحیی محترم است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۰۱

نفت که از نظر گلزنی یکی از بهترین‌های لیگ است در این بازی موقعیت گلزنی نداشت و نیلسون یک شیرجه هم نرفت. ما فقط ۴۵ دقیقه فوتبال بازی کردیم و فوتبال نیمه اول در شأن پرسپولیس نبود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در نیمه اول در شأن پرسپولیس بازی نکردیم.

به گزارش ایلنا، علی دایی در نشست خبری پس از مسابقه با نفت تهران گفت: ابتدا جا دارد به جواد خیابانی به خاطر از دست دادن مادرش تسلیت بگویم و امیدوارم غم آخرش باشد. فکر می‌کنم در نیمه اول بدترین بازی فصل خود را انجام دادیم اما در روزی که خوب نبودیم در ۹۰ و چند دقیقه بازی نفت صاحب یک موقعیت گل هم نشد. در نیمه دوم صاحب دو - سه موقعیت شدیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. با اینکه بد بودیم می توانستیم ببریم و ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم اما به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و از تماشاگران هم تشکر می‌کنم که در این هوای سرد آمدند و از دقیقه یک تا نود در این سرمای هوا ما را تشویق کردند امیدوارم در بازی های آینده این تساوی را جبران کنیم.

سرمربی پرسپولیس درخصوص عصبی بازی کردن حقیقی گفت: این نظر شماست و حقیقی عصبی نبود و در نیمه اول خوب بازی نکرد. او جزو سه هافبک دفاعی برتر ایران است، هرچند در نیمه اول خیلی با توپ ور می‌رفت و ضربات زیادی به توپ می‌زد. او فوتبالیست خوبی است که پتانسل بالایی دارد اما ما نیمه اول خوب نبودیم و اصلا فوتبال بازی نکردیم و از بچه‌ها راضی نیستم. نفت که از نظر گلزنی یکی از بهترین‌های لیگ است در این بازی موقعیت گلزنی نداشت و نیلسون یک شیرجه هم نرفت. ما فقط ۴۵ دقیقه فوتبال بازی کردیم و فوتبال نیمه اول در شأن پرسپولیس نبود.

دایی در خصوص اینکه یحیی گل‌محمدی اعتقاد داشت که باید تیمش حداقل یک گل می‌زد، گفت: نظر یحیی محترم است. بازی را نگاه کنید و ببینید دروازه‌بان آنها چند توپ گرفته است. من بر اساس واقعیات می‌گویم، ما خوب بازی نکردیم اما از تیم نفت سرتر بودیم. ببینید دروازه‌بان آنها چند توپ گرفت و توپ به سمت دروازه ما نیامد.

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت کفشگری گفت: متاسفانه دست این بازیکن شکست و من صدایش را شنیدم. او یکی از بازیکنان زحمتکش تیم است متاسفانه او را از دست دادیم و باید بازیکنی را جایگزین کنیم. امروز روی نیمکت ۳ دروازه بان داشتیم و چند تن از خوب‌های ما نبودند اگر تیم کامل باشد می‌توانستیم خیلی بهتر از اینها باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز