خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار در جنوب غرب خوزستان؛

سلامتکده طب ایرانی در آبادان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۴۲۸

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در مراسم افتتاح این مرکز، گفت: سلامتکده طب ایرانی آبادان آماده خدمات‌رسانی به تمام خوزستان را دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علیرضا آموزنده در حاشیه افتتاح نخستین سلامتکده طب ایرانی در آبادان اظهار داشت: امروز این توفیق نصیب ما شد که برای نخستین بار در منطقه جنوب غرب خوزستان شاهد افتتاح سلامتکده طب ایرانی باشیم.

وی اضافه کرد: این سلامتکده صرفا یک مرکز درمانی نیست و برای اصلاح سبک زندگی افتتاح شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در همین خصوص بیان کرد: در سلامتکده طب ایرانی به مردم آموزش می‌دهیم که سبک زندگی خود را اصلاح کنند.

وی ادامه داد: با استفاده از متخصصان طب ایرانی در برابر الگوی غلطی به نام طب سنتی قرار می‌‎گیریم.

آموزنده با اشاره به این مهم که طب ایرانی الگوی مناسبی برای جایگزینی شیوع طب سنتی است، خاطرنشان کرد: این سلامتکده آماده خدمات‌رسانی به شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان و حتی شهرهای دورتر استان خوزستان است.

وی در پایان با بیان این مهم که سلامتکده‌های طب ایرانی تحت نظارت معاونت درمان وزارت بهداشت هستند، تصریح کرد: تمامی فعالیت‌های این سلامتکده‌ها توسط معاونت یادشده پیگیری می‌شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز