خبرگزاری کار ایران

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شادگان خبر داد:

افتتاح کلینیک متخصصان بیمارستان شادگان

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۲۹۰

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان گفت: کلینیک متخصصان بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان به زودی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مهران غنوی اظهار کرد: با یاری و تلاش تمام همکاران واحدهای تابعه شبکه بهداشت و درمان شادگان و حمایت همه‌جانبه دانشکده علوم پزشکی آبادان به ویژه دکتر آموزنده؛ اقدامات خوبی در این حوزه محقق شد.

وی در همین خصوص اضافه کرد: با توجه به اهمیت خدمات‌رسانی به مردم و نیاز به یک ساختمان و تجهیزات لازم، ساختمان کلینیک متخصصان در بیمارستان شهید علی معرفی‌زاده احداث شد.

غنوی ادامه داد: پروژه ساختمان کلینک متخصصان در بیمارستان شهید علی معرفی‌زاده تا به امروز از نظر ساخت بیش از 90درصد پیشرفت داشته است و به یاری خداوند در آینده بسیار نزدیک افتتاح شده و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی اعتبار این پروژه یادشده را 40میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تهیه و تجهیز وسایل موردنیاز اتاق عمل چشم که از بهترین برندهای به‌روز و جهانی خریداری شده است، از دیگر اقداماتی بود که در هفته‌های گذشته اجرایی شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شادگان افزود: هزینه تجهیزاتی که برای اتاق عمل چشم خریداری شده است بیش از 810 میلیون ریال است.

وی از اهمیت نگهداری و حفظ مواد غذایی در مجموعه‌های بهداشتی، درمانی گفت و خاطرنشان کرد: با توجه به همین موضوع توانستیم سرد‌خانه زیر صفر و بالای صفر را در آشپزخانه بیمارستان شهید معرفی‌زاده احداث کنیم و این سردخانه هم اکنون مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و همچنین سردخانه نگهداری اجساد نیز ساخته شده است و مجموعه هزینه برای این سردخانه‌ها بیش از بر 2/5 میلیارد ریال بوده است.

غنوی بیان کرد: در حال حاضر به صورت روزانه بیش از 400نفر در بیمارستان شادگان توسط پزشکان متخصص و با تعرفه دولتی معاینه می‌شوند.

وی ادامه داد: حدود 73 خانه بهداشت و 13 مرکز بهداشتی، درمانی نیز تعمیرات اساسی و بهسازی شدند که تعدادی از آنها در حال حاضر مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند و برخی دیگر نیز به زودی افتتاح می‌شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان با ذکر مثالی از فعالیت‌های صورت‌گرفته در حوزه بهداشت در این شهرستان، گفت: مرکز بهداشتی، درمانی روستای سالمی با هزینه‌ای بالغ بر2/4 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفته است؛ در مرکز بهداشت روستای شاولی نیز تمام ساختمان بهسازی و تعمیر و همه وسایل تجهیزاتی آن نیز خریداری شده است که هزینه بهسازی این ساختمان بیش از 2/7 میلیارد ریال بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز