خبرگزاری کار ایران

مدیر خدمات شرکت نفت و گاز کارون خبر داد:

تجهیز ترابری شرکت نفت و گاز کارون به ماشین آلات تخصصی

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۴۲۷

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون از تجهیز ترابری این شرکت به ماشین آلات تخصصی و خودروهای سبک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سیامک نریمیسا در تشریح خبر فوق اظهار داشت: اخیراً 2 دستگاه بکهولودر دو دیفرانسیل و 3 دستگاه شاسی کامیون که جهت اطفاء حریق تجهیز خواهند شد به‌منظور پشتیبانی از تولید و استفاده در عملیات‌های گوناگون خریداری و تحویل این شرکت گردیده است.

وی گفت: بکهولودر ازجمله ماشین‌آلات سیار ساختمانی تخصصی است که در مواقع بروز حوادث و زمانی که نمی توان از بیل مکانیکی چرخ زنجیری یا لاستیکی و لودر استفاده کرد، از این ادوات به دلیل  قدرت مانور و قابلیت جابجایی بالا استفاده می گردد.

مدیر خدمات شرکت نفت و گاز کارون افزود: کامیون‌های اطفاء حریق نیز در راستای نوسازی ناوگان ایمنی و آتش نشانی و به منظور ایجاد بستری مناسب و مطمئن برای ارائه خدمات مؤثر در زمان وقوع حوادث و آتش سوزی ها جهت اطفاء حریق و جلوگیری از تشدید خسارات­ و نجات جان افراد، و همچنین پیشگیری از حوادث غیرمترقبه در واحدهای عملیاتی، ستادی، اماکن مسکونی و شرکت‌های تابعه مناطق نفتخیز جنوب و ارائه خدمات آماده باش در کارهای تعمیراتی تأسیسات و خطوط لوله انتقال نفت وگاز به کار می روند.

نریمیسا همچنین گفت: در راستای بهبود کیفی ناوگان ترابری شرکت نفت و گاز کارون، کاهش مصرف سوخت، کاهش آلاینده‌های محیط زیست و افزایش سطح ایمنی، تعداد 39 دستگاه وانت دوکابین جهت جایگزینی با خودروهای فرسوده خریداری گردیده که در ناوگان سبک این شرکت مورد استفاده قرار گرفته است.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با مرکزیت اهواز بزرگترین شرکت بهره‌بردار مناطق نفتخیز جنوب است که  مسئولیت راهبری و تولید صیانتی نفت، گاز و مایعات گازی با تولید روزانه بیش از یک میلیون بشکه نفت را بر عهده ‌دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز