خبرگزاری کار ایران

جای خالی کسی که در شرایط بد دربی را برد

دل هواداران استقلال برای منصوریان تنگ شده است

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۳۴۹

شکست در دربی قطعاً استقلالی‌ها را یاد پیروزی شیرین در فصل گذشته می‌اندازد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران که لیگ را در شرایط بدی شروع کرد و در شرایط بدی هم ادامه می‌دهد، امید زیادی داشت تا با تغییر کادر فنی در نیم فصل نخست و آمدن یک مربی مطرح اروپایی بتواند خودش را کمی سرو سامان دهد و مشکلات تیم در بازی و نتیجه‌گیری برطرف شود.

تساوی خانگی مقابل ذوب‌آهن صبر تماشاگران استقلال را تمام کرد تا با شعار "حیا کن - رها کن" درب‌های خروجی باشگاه را به منصوریان نشان دهند و سرمربی آبی‌ها در کنفرانس خبری بعد از بازی از سمت خود استعفا داد.

با خروج منصوریان، وینفرد شفر آلمانی از میان گزینه‌های متعدد به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد و از روز اول در صحبت‌های خود نشان داد می‌داند اولین و جدی‌ترین چالش پیش روی او، دربی پایتخت است.

شفر تلاش زیادی برای نتیجه‌گرفتن تیمش مقابل پرسپولیس داشت و در صحبت‌های خود مدام حرف از پیروزی در این دیدار می‌زد ولی در پایان نتیجه‌ای بهتر از شکست یک بر صفر عایدش نشد تا مشکلات استقلال با شکست در حساس‌ترین بازی فصل بیشتر هم شود.

شاید با این شکست هواداران استقلال دلشان برای منصوریان تنگ شده باشد. سرمربی سابق آبی‌ها در شرایطی که تیمش به ظاهر ضعیف‌تر از حریف سنتی بود توانست پیروزی دلنشینی برای این تیم و هوادارانش کسب کند.

استقلال در نبود منصوریان در دربی شکست خورد و باید در انتظار دیدار برگشت باشد تا شاید بتواند این باخت خفیف را جبران کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز