خبرگزاری کار ایران

پیام معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت روز جهانی پست

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۱۷۹

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین مهری در پیامی 17مهر روز جهانی پست را گرامی داشت و به همکاران تبریک گفت

به گزارش ایلنا،  معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیر عامل شرکت ملی پست ایران در پیامی 17مهر روز جهانی پست را گرامی داشت و به همکاران تبریک گفت. متن نامه حسین مهری به شرح زیر است:

بسمه تعالی _ نهم اکتبر مقارن با 17 مهر ماه بر صفحه تقویم، بنام بلند همتان فعال در شرکت ملّی پست جمهوری اسلامی ایران نامگذاری  شده و بهانه ای را فراهم می آورد تا همه ساله به پاس گرامیداشت این روز بزرگ از همکاران عزیزم که در اقصی نقاط کشور با عزمی راسخ در جهت سربلندی و عزت این شبکه وسیع ارتباطی از هیچ تلاشی فروگذار ننموده اند قدردانی کنم.

 17 مهر ماه را فرصت مغتنمی جهت تبیین جایگاه این حوزه تأثیرگذار به عنوان بزرگترین شبکه ارتباطی کشور دانسته و بر این باور هستم که پایداری شرکت ملّی پست، تصویب  اساسنامه و خروج از بلاتکلیفی سالیان متمادی عــــلاوه بر حمایت های بی شائبه مقام عالی وزارت و نمایندگان مجلس محترم شورای اسلامی به برکت تلاش خالصانه و بی منت همکاران گرامی ام فراهم شده و نگاه مهربان خداوند بر این خانواده عظیم که با تمام توان خدمت به هم میهنان را در دستــــور کار داشته اند راهگشای اینجانب و سایر مسئولین و مدیران شبکه در اتخاذ تصمیمات مدیریتی بوده است .

عشق به همنوع و جریان داشتن روح ایثار در کلیه لایه های این مجموعه را می توان از عوامل مهم توفیق در خدمت رسانی به هم میهنان در اقصی نقاط کشور دانست و بی شک همراهی با چنین شبکه ای گران سنگ که رضایت همنـــــــوع  را مهم ترین دغدغه خود می داند ستودنـــی است .                   

ارائه خدمات متناسب با نیازهای جامعه، اهتمام ویژه بر رضایت مشتری به عنوان اصلی ترین محور و فراهم آوردن بسترهای لازم جهت ایجاد سرویس های نوین به عنوان بزرگترین تکلیف ملّی ما قلمداد و با لطف خداوند  و تکیه بر توان و تخصص نیروهای کارآمد در گذر زمان به توفیقات خوبـی  نیز نائل شده ایم .

 تغییر نگاه مسئولان ارشد کشوری به جایگاه این مجموعه و انتخاب پروژه های GNAF و سیماک بعنــــوان پروژه های کشوری اقتصاد مقاومتی، وظیفۀ خطیری را بردوش ما نهاده است که رجاء واثق دارم در راستای جامۀ عمل پوشاندن به رهنمودهای مقام معظم رهبری این مسیر را نیز با همدلی طی نموده و موفق به ثبت جایگاه پست بعنوان اصلی ترین شبکه ارائه دهنده خدمات پستی و ارتباطی در کشور خواهیم شد .

توجه ویژه دولت ، نگاه مقام عالی وزارت و مدیران ارشد مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارتقاء جایگاه این مجموعه حائز اهمیت بوده و آنچه ما را به طی مسیرهای دشوار پیش رو امیدوار می نماید علاوه بر بهره مندی از الطاف همیشگی خداوند، نگاه پر مهر دولت محترم تدبیر وامید  به این مجموعه بوده است ، رهنمودهای بی بدیل مقام عالی وزارت نیز که روح تازه ای را در کالبد این مجموعه دمیده خود گواه حسن نظر مقامات ارشد وزارت متبوع به شرکت ملّی پست جمهوری اسلامی ایران بوده و امیدواریم در سایه همگامی و تلاش مضاعف جایگاه این مجموعه را به عنوان زیرمجموعه ای خدمتگزار در وزارت ارتباطات تثبییت نماییم .

نیروی انسانی اصلی ترین سرمایه شرکت ملّی پست است و قطعاً جهت رسیدن به توسعه پایدار و تکمیل توفیقات حاصله، اهتمام ویژه بر این عنصر کلیدی حائز اهمیت است، اینجانب  و سایر مدیران شرکت  ارتقاء وضع معیشتی خانواده نجیب پست را از ضروریات دانسته و به لطف خداوند این مهم نیز به یاری شما عزیزان محقق خواهد شد.

ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی شما عزیزان ، مجدداً 17 مهرماه را حضور گرامیتان تبریک عرض نموده ، استمرار تکامل و تحول را در سایه رقابتی سالم و با هدف ارائه خدمات مطلوب به هم میهنان از خداوند منان مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز