خبرگزاری کار ایران

در جلسه ای با حضور سالاری صورت گرفت؛

بررسی و پیگیری آخرین وضعیت مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۱۵۴

آخرین وضعیت مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان گیلان در جلسه‌ای با حضور استاندار گیلان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از رشت، علی دمساز دیرباز، رئیس دبیرخانه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گیلان و مسئول پیگیری پروژه های سفر رئیس جمهور، اعلام کرد: آخرین وضعیت مصوبات سفر رئیس جمهور به استان گیلان در جلسه ای با حضور مصطفی سالاری استاندار گیلان، کیوان محمدی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، علی اکبر حاجی محمدی مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه هریک از مدیران دستگاه های اجرایی در خصوص روند پیشرفت پروژه های مصوب سفر و اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل آنان گزارشی ارائه کردند و مقرر شد پیگیری های لازم در این خصوص صورت پذیرد.

گفتنی است پیش از این جلسه، نشست بررسی اعتبارات تخصیص یافته و مورد نیاز برای تکمیل پروژه های مصوب سفر رئیس جمهور به گیلان با حضور حاجی محمدی مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و شعبانپور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان و مدیران داخلی سازمان واستانداری نیز برگزار شده بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز