خبرگزاری کار ایران

پخش رایگان آگهی‌ لباس‌های اسلامی ایرانی در صداوسیما

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۰۸۹

نظر به برپایی جلسات کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با مدیر کل بازرگانی صدا و سیما، قرار است رسانه ملی به پخش رایگان آگهی برای تولیدکنندگان و صاحبان برندهای مد و لباس اسلامی ایرانی اقدام کند.

به گزارش ایلنا، اداره کل بازرگانی صدا و سیما، با تکیه بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال 96 به عنوان سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" و لزوم حمایت رسانه ملی از تولیدکنندگان کالا و خدمات ایرانی، به اجرای طرح تشویقی رایگان جهت حمایت از واحدهای تولیدی و خدماتی به اقدام کرده است.

این طرح با عنوان "طرح حمایت از کارگر ایرانی" به کلیه کانون‌های مجری تبلیغات و مدیران صاحبان کالا و خدمات ابلاغ شده است.

همچنین نظر به برپایی جلسات کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با مدیر کل بازرگانی صدا و سیما، قرار است رسانه ملی به پخش رایگان آگهی برای تولیدکنندگان و صاحبان برندهای مد و لباس اسلامی ایرانی اقدام کند.

در این طرح، نحوه اجرای تسهیلات تشویقی بر اساس 70 درصد در تلویزیون و 30 درصد در رادیو عنوان شده است.

طرح مذکور شامل صاحبان کالا و خدمات همچون برندهای پوشاک است که کالای ایرانی تولید کرده و دارای 10 نفر نیروی انسانی شاغل است.

متقاضیان برای ثبت نام می‌توانند به نشانی اینترنتی http://bazargani.irib.ir/page/data/789 مراجعه و سپس با نمونه فیلم تبلیغاتی به روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز