خبرگزاری کار ایران

صادرات بیش از 90 درصد نفت خام از جزیره خارگ / پهلودهی به 360 فروند کشتی حمل نفت و فرآورده در 9 ماهه 2017

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۰۸۷

عیش آبادی درباره پهلوگیری کشتی‎های نفتکش در اسکله های خارک نیز گفت: در مدت زمان 9 ماهه سال 2017 تعداد 360 فروند کشتی حمل نفت خام و فرآورده پهلودهی شده است که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال 2016 حدود 28 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، ابراهیم عیش آبادی رئیس شرکت ملی نفتکش ایران در منطقه خارک درباره شروع به کار دفتر  این شرکت در این جزیره گفت:  فعالیت شرکت ملی نفتکش ایران در این منطقه در سال 1364 با هدف پشتیبانی فنی، تدارکاتی، پرسنلی و عملیاتی کشتی های ملکی و تحت نمایندگی این شرکت در محدود جغرافیایی جزیره خارک، بهرگان و حوزه نفتی سروش آغاز  شد.

وی درباره جایگاه دفتر خارک شرکت  ملی نفتکش ایران افزود: با توجه به صادرات بیش از 90 درصد نفت خام کشور از جزیره خارگ و تردد حدود 360 فروند نفتکش ملکی و تحت مدیریت شرکتهای تابعه و 20 شناور طی9 ماهه سال 2017 به جزیره خارگ، باعث فعالیت چشمگیر و شبانه روزی این منطقه شده است تا جائیکه دفتر منطقه خارک مهمترین نمایندگی شرکت در جزایر و بنادر کشور بوده و رتبه یک در حجم عملیات را دارا  است.

رییس شرکت ملی نفتکش ایران در منطقه خارک با بیان اینکه هماهنگی لازم با ارگانهای نفتی و غیرنفتی مستقر در جزیره خارگ جهت پهلودهی و جداسازی به موقع کشتی ها و جلوگیری از تاخیر در عملیات کشتی ها صورت گرفته است  در خصوص عملکرد این دفتر گفت: در 9  ماهه سال 2017 میلادی به تعداد 380 فروند کشتی ملکی و تحت نمایندگی و شناور خدماتی از قبیل اعزام تیم های تعمیراتی، هماهنگی جهت حضور نمایندگان و بازرسان کلاس‎های رده بندی، تعویض پرسنل، تهیه اقلام فنی و تدارکاتی، تهیه سوخت و هماهنگی با شرکت آذرپاد قشم جهت تحویل به موقع روغن های مورد نیاز هماهنگی با شرکت پایانه های نفتی و پتروشیمی خارک جهت پهلودهی به موقع کشتی ها اقدام شده است.

 وی درباره پهلوگیری کشتی‎های نفتکش در اسکله های خارک نیز گفت: در مدت زمان 9  ماهه سال 2017 تعداد 360 فروند کشتی حمل نفت خام و فرآورده  ملکی و تحت مدیریت این شرکت به اسکله های تی، آذرپاد و پتروشیمی خارک پهلودهی شده است که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال 2016 حدود 28 درصد افزایش داشته است.

کاپیتان عیش آبادی در خصوص همکاری های فی مابین شرکت ملی نفتکش ایران و  شرکت پایانه های نفتی ایران نیز گفت: با توجه به اینکه حدود 95 درصد عملیات منطقه با شرکت پایانه‎های نفتی است، تعامل و همکاری بسیار مناسبی بین شرکت ملی نفتکش و شرکت پایانه های نفتی  وجود دارد.

وی در ارزیابی وضعیت اسکله های جزیره خارک برای پهلودهی به کشتی های نفتکش نیز گفت: طی چند سال گذشته اسکله های تی و آذرپاد مورد بازسازی قرار گرفته است و در حال حاضر نیز از وضعیت مناسبی برخوردار  هستند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز