خبرگزاری کار ایران

اکران قطعی فیلم خانه دختر از چهارشنبه، ۱۹ مهر

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۸۱۰

فیلم سینمایی خانه دختر از روز چهارشنبه ۱۹ مهر ماه قطعاً اکران می‌شود.

مرتضی شایسته (مدیر هدایت فیلم و پخش فیلم خانه دختر) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اعلام آغاز اکران این فیلم از هفته جاری گفت: فیلم خانه دختر از چهارشنبه ۱۹ مهر ماه در گروه سینمایی آزاد اکران می‌شود.

وی ادامه داد: قرارداد اکران فیلم خانه دختر روز دوشنبه ۱۷ مهر ماه؛ در شورای صنفی نمایش ثبت می‌شود و تلاش داریم در ۲۰ سالن سینما فیلم اکران شود.

شایسته ادامه داد: اصلاحاتی روی فیلم برای اکران انجام شده اما تغییر بسیاری رخ نداده است.

خانه دختر فیلمی به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی، نویسندگی پرویز شهبازی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته و بازی حامد بهداد، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، محمدرضا هدایتی و نسیم ادبی و محصول سال ۹۳ است.

این فیلم داستان دو دختر دانشجوست که به دنبال کشف راز مرگ هم دانشگاهی خود، درست در روز پیش از مراسم عروسی‌اش هستند.

مرداد ماه امسال ابراهیم داروغه‌زاده (معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی) اعلام کرد؛ ۱۲ فیلم در کمیته رفع تو قیف فیلم‌ها برررسی شده‌اند. در خبری دیگر نیز اعلام شد از این ۱۲ فیلم، ۵ اثر به نام‌های «خانه دختر»، «خانه پدری»، «عصبانی نیستم»، «آشغال‌های دوست داشتنی» و «پارادایس» مجوز نمایش گرفته‌اند که بعد از انجام اصلاحات و کسب نظر شورای پروانه نمایش، مجوز نمایش گرفته‌اند و می‌توانند اکران شوند.

ابتدای مهر ماه نیز غلامرضا فرجی (سخنگوی شورای صنفی نمایش) به ایلنا گفت: فیلم‌هایی که مجوز خود را کسب کرده‌اند می‌توانند درخواست اکران خود را به شورا ارائه کرده و قرارداد خود را ببندد و در چرخه اکران قرار بگیرند. حال به نظر می‌رسد قرار است اکران این فیلم‌ها از روز چهارشنبه ۱۹ مهر ماه آغاز شود و در اولین گام فیلم خانه دختر اکران می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز