خبرگزاری کار ایران

نوراللهی و ماجرای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ مجوز دارد یا نه؟

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۶۰۹

هافبک پرسپولیسی خلاف تمامی شایعات پس از پایان دوران سربازی می‌تواند برای این تیم به میدان برود.

به گزارش ایلنا، احمد نوراللهی که پس از مدت‌ها دوری از ترکیب پرسپولیس او موفق شد با مجوز موقت به همراه سرخپوشان به ابوظبی سفر کند و در دیدار رفت برابر الهلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی کند.

این بازیکن که در نیم فصل گذشته به تراکتورسازی رفت و به دلیل محرومیت این تیم موفق نشد برای تبریزی‌ها به میدان برود پس از مدتی حضور در تمرین این تیم و پایان انتقال قرضی‌اش به جمع شاگردان برانکو ملحق شد و تمرینات را با آنها دنبال کرد.

نوراللهی تا تاریخ 29 آذرماه در اختیار نیروهای مسلح است و نمی‌‌تواند برای سرخپوشان در رقابت‌های لیگ برتر حاضر شود. بر خلاف تمامی شایعات که گفته می‌شد قرارداد این هافبک جوان فسخ شده، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که چنین موضوعی صحت ندارد و نوراللهی پس از پایان دوره خدمت سربازی و بدون توجه به محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات می‌تواند شاگردان برانکو را همراهی کند.

این بازیکن با این شرایط نیم فصل اول را از دست می‌دهد و در دیدار هفته 16 برابر فولاد با صلاحدید کادرفنی می‌تواند برابر فولاد خوزستان به میدان برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز