خبرگزاری کار ایران

عزت اللهی سرخپوش می‌شود؟

پیشنهاد پرسپولیس به هافبک دفاعی تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۵۰۶

با جدایی احمد نوراللهی، پرسپولیس به دنبال جذب هافبک دفاعی است تا در کنار کمال کامیابی نیا این خط را قدرتمندتر کند.

به گزارش ایلنا، سعید عزت‌اللهی، هافبک دفاعی تیم ملی ایران این روزها مشغول بررسی پیشنهادهایش است. او درباره آخرین شرایط خود می‌گوید: همچنان در ایران هستم و تمرینات خودم را پیگیری می‌کنم. در حال مذاکره با باشگاه‌های مختلف هستم و فکر می‌کنم تا هفته آینده بتوانم درباره آینده خودم روشن‌تر حرف بزنم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود از سوی پرسپولیس با او صحبت شده، می‌گوید: صحبت‌هایی شده است اما خیلی به این موضوع فکر نمی‌کنم. از قبل گفتم که اولویتم بازی در اروپاست و فعلا به حضور در لیگ ایران فکر نمی‌کنم. به هر حال در این سن به صلاحم نیست که به ایران برگردم و اینجا بازی کنم و می‌خواهم مراحل ترقی را طی کنم و همچنان در اروپا بمانم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران صحبت‌هایش را اینگونه ادامه می‌دهد: برای انتخاب تیم جدید با برخی از بزرگان مشورت می‌کنم و بعد از آن تصمیم می‌گیرم. کی‌روش قطعا اولین نفری است که با او مشورت می‌کنم چون او حق بزرگی بر گردن من دارد و تجربیات گرانبهایش می‌تواند به من کمک کند تا بهترین انتخاب را انجام بدهم.

عزت‌اللهی درباره اظهارات مدیربرنامه‌اش مبنی بر اینکه احتمالا در روستوف می‌ماند، می‌گوید: همینطور است و احتمال این موضوع زیاد است. مدیربرنامه‌های روسی من این موضوع را اعلام کرده بود و مورد تایید من است. من اگر به توافق نهایی با روستوف برسم و برای رفتن به تیم‌های دیگر به نتیجه‌ای نرسم، احتمالا به زودی به تیم سابقم بازمی گردم. همانطور که گفتم فعلا تصمیم نهایی را نگرفته‌ام و باید چند روز دیگر منتظر روشن شدن تکلیفم بمانم.

عزت‌اللهی درباره اینکه گفته بود از انگلیس هم پیشنهادی دریافت کرده، می‌گوید: این پیشنهاد به دست من رسیده است. تیمی که پیشنهاد داده در لیگ برتر انگلیس فعالیت می‌کند اما هنوز مذاکرات ما نهایی نیست. باید بیشتر فکر کنم و در نهایت تصمیم خودم را بگیرم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز