خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

سپاه برای محرومیت‌زدایی از کردستان عزم جدی دارد

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۵۵۴

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: سپاه بیت المقدس برای محرومیت زدایی و کمک به توسعه عزم و اراده جدی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد حسین رجبی امروز در نشست با اصناف استان کردستان در سنندج، افزود: ملت ایران در طول انقلاب اسلامی به لحاظ مقابله و رویارویی با استکبار جهانی مقتدرانه از ارزش‌های دینی و آرمانی و تمامیت ارضی دفاع کرد و مانع از رخنه و نفوذ بیگانگان به کشور شدند و این ستودنی ست.

وی اقتدار کشور را مرهون لطف خدا و ایستادگی مردم دانست و گفت: بسیاری از نتایج خوبی که در کشور حاصل شده در نتیجه مقاومت مردم بوده و چنانچه مردم صبر پیشه نمی کردند این دستاورد ها شکل نمی گرفت.

رجبی خاطر نشان کرد: موضوع هسته ای به مثابه جنگ تحمیلی از مباحث مهمی بود که با اراده و اتحاد ملت و تلاش مسئولان به ثمر نشست لذا این همدلی و رغبت مردم به خاک کشور همواره مانع از تعرض بیگانگان شده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بیکاری را معضل جامعه کنونی برشمرد و عنوان کرد: جامعه با تعداد زیادی از فارغ التحصیلان بیکار مواجه است که دولت ظرفیت به کارگیری تمامی افراد بیکار را علی رغم تلاش فراوان ندارد لذا با اتخاذ تدابیری می توان از رشد این پدیده بکاهیم.

رجبی عنوان کرد: سپاه بیت المقدس در راستای محرومیت زدایی و کمک به توسعه در قالب اردوهای جهادی به مناطق روستایی اعزام می شوند و توانمند سازی مردم با کم ترین هزینه در عرصه های مختلف انجام می پذیرد.

وی با اشاره به اینکه روستا ها هم با بیکاری مواجه هستند، عنوان کرد: کردستان با هزار و ۷۵۰ روستا مبری از بیکاری نیست لذا بنا داریم با راه اندازی صندوق پس انداز در روستا ها و به تناسب سپرده های مردم در راستای ایجاد شغل و رفع مشکلات موجود در روستا ها اقدام کنیم.

رجبی در بخش دیگری از صحبت های خود به اخلاق خوب بازاریان و اصناف استان کردستان اشاره کرد و گفت: اگر ما در عرصه تامین امنیت باید تلاش کنیم بازاریان برای تامین نیازمندی های روزمره مردم نیز تلاش می کنند کما اینکه این قشر با اخلاق پسندیده و عرضه کالاهای با کیفیت می تواند در بازارهای جهانی هم سهیم شود و به رونق اقتصاد هم کمک کند.

فرمانده سماه بیت المقدس تاکید کرد: کردستان در بسیاری از عرصه ها نسبت به دیگر استان های برخوردار مغفول واقع شده با این حال با عمل جهادی و تسریع بخشی در کار ها می توانیم خود را به توسعه برسانیم چراکه بسترهای توسعه در استان مهیاست.

رجبی توطئه های دشمن را همیشگی دانست و اظهار داشت: تلاش دشمن در تضعیف شدن پایه های اقتصادی کشور است و در این میان تلاش ما باید همه جانبه باشد و با اتخاذ تمهیداتی مانع از تحقق این امر شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز