خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد:

13 رتبه برتر کشوری در جشنواره نوجوان خوارزمی

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۴۵۳

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: دانش آموزان دوره متوسطه اول در مرحله کشوری سومین جشنواره نوجوان خوارزمی با کسب 13 رتبه برتر، افتخار آفریدند.

به گزارش ایلنا، رشید قربانی با بیان این مطلب گفت: پرستو وکیلی مدیر دبیرستان زکیه، دانش آموز کارآفرین میلاد ارشاد و دبیر راهنما رضا محمدی از دبیرستان شاهد وطن خواه ناحیه یک سنندج در محور بازارچه درس کار و فناوری رتبه اول کشوری را به دست آوردند.

وی افزود: همچنین دانش آموزان امیرحسین حیدری و پدرام عزیزی از دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی یک ناحیه یک سنندج در محور پژوهش، زانا کارگر و پارسا فاتحی از  دبیرستان تیزهوشان شهیدبهشتی یک شهرستان سقز در محور دست سازه بخش نرم افزار، آمانج سبحانی و مبین مردوخی از دبیرستان تیزهوشان شهیدبهشتی یک ناحیه یک سنندج در محور فعالیت‌های آزمایشگاهی و دانش آموزان مانی معز اردلان، کامیار امین و کاوان بهرامی فر از دبیرستان نمونه امام شافعی ناحیه یک سنندج در محور زبان انگلیسی (ایفای نقش) رتبه دوم کشوری را از آن خود کردند.

به گفته قربانی دانش آموز یگانه راهنورد از دبیرستان فرزانگان یک ناحیه سنندج در محور زبان وادبیات فارسی حائز رتبه سوم کشوری این دوره از رقابت‌های کشوری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز