خبرگزاری کار ایران

در روز محیط‌بان صورت می‌گیرد،

اهدای کتاب به محیط‌بانان

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۱۳۲

انتشارات ایران‌شناسی قصد دارد به مناسبت ۱۳ مردادماه روز ملی محیط‌بان برای ارتقای دانش و آگاهی محیط‌بانان با حمایت مردم و دوستداران محیط‌زیست، بسته‌ای از کتاب‌های مرتبط را به محیط‌بانان اهدا کند.

به گزارش ایلنا، امیرحسین بختیاری (مدیر انتشارات ایران‌شناسی) در توضیح طرح یا پویش «اهدای کتاب به محیط‌بانان» اظهار کرد: باور داریم که حفاظت و حراست از زیستگاه‌ها و مناطق حفاظت شده کشور، نیازمند نیروی انسانی آگاه، ‌بامعلومات و توانمند است و برای این منظور باید به‌روز‌ترین منابع و آثار علمی در دسترس محیط‌بانان به‌عنوان خط مقدم دفاع از حریم طبیعت و حیات‌وحش کشور قرار گیرد.

وی گفت: تأمین کتاب برای ادارات کل محیط زیست استان‌ها و پاسگاه‌های محیط‌بانی از وظایف سازمان حفاظت محیط زیست است، اما از آنجایی‌که مجلس بودجه‌ای را برای این منظور در اختیاز سازمان مزبور قرار نداده است، انتشارات ایران‌شناسی که ترویج فرهنگ محیط‌زیست را رسالت خود می‌داند با همکاری مؤسسه «حیات وحش پارسیان» لنگرپویشی با عنوان «اهدای کتاب به محیط‌بانان» طراحی کرده تا با همراهی و مشارکت حامیان و حافظان محیط‌زیست گامی کوچک در تجهیز کتابخانه‌های ادارات و پاسگاه‌های محیط‌ زیست کشور بردارد.

در این طرح بسته‎‌ای از ۱۱ عنوان کتاب انتشارات ایران‌شناسی که مورد نیاز هر محیط‌بانی است آماده شده و با تخفیف ۲۰ درصدی به فروش می‌رسد. افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند با خرید هر بسته به صورت مستقیم یا واریز مبلغی مشخص به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۱۸۹۲۳۸۷۲۹ بانک ملی ایران به نام امیرحسین بختیاری، انتشارات ایران‌شناسی را در تجهیز کتابخانه‌های ادارات و پاسگاه‌های محیط زیست یاری کنند.

این طرح که از جمعه ۱۳مردادماه آغاز و به مدت یک ماه ادامه می‌یابد، در چهار مرحله اجرا خواهد شد:

مرحله اول: تجهیز ۳۱ اداره کل محیط زیست کشور

مرحله دوم: تجهیز ۲۹ پارک ملی

مرحله سوم: تجهیز ۴۴ پناهگاه

مرحله چهارم: تجهیز ۱۶۸ منطقه حفاظت شده

به گفته مدیر انتشارات ایران‌شناسی اجرای این طرح در هر مرحله به اطلاع حامیان آن خواهد رسید.برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص طرح «اهدای کتاب به محیط‌بان» می‌توانید با شماره تلفن‌های 77531825     77539859 تماس بگیرید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز