خبرگزاری کار ایران

ابلاغ 10 برابری تسهیلات مشاغل خانگی در سال 96

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۵۲۷

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری کردستان از 10 برابر شدن تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی استان از سوی معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در سال 96 نسبت به سال پیش از آن خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید کمال حسینی در این خصوص افزود: سهم تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی استان در سال 95، مبلغ 35 میلیارد ریال (3 میلیارد و 500 میلیون تومان) بود که در اواخر آذر ماه ابلاغ گردید که به دلیل تاخیر در ابلاغ، روند جذب آن همچنان در حال انجام است. 

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه سهم اعتبارات استان در سال 96 با رشد بیش از 10 برابری به 336 میلیارد ریال (33 میلیارد و 600 میلیون تومان) افزایش یافت و در اوایل مرداد ماه ابلاغ گردیده است.

حسینی در خصوص واجدین شرایط دریافت تسهیلات از این محل گفت: این تسهیلات به متقاضیانی اعم از کارآفرینان، دارندگان مجوز فعالیت های پشتیبانی و افراد مستقل پرداخت می‌شود که طرح آنها منطبق با ظرفیت ها و اولویت های استان در حوزه مشاغل خانگی، مورد تایید دستگاه های اجرایی ذیربط و آماده ورود به بازار کار باشند.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری اضافه کرد: توزیع شهرستانی این اعتبارات با لحاظ نمودن شاخص های تعیین شده توزیع اعتبارات هر شهرستان، تعیین و در اختیار کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ها به ریاست فرمانداران محترم قرار می گیرد و متقاضیان واجد شرایط می توانند در در آینده نزدیک از این تسهیلات بهره مند شوند. 

وی در پایان بانک های مسکن، توسعه تعاون، صادرات و ملت را بانک های عامل توزیع این تسهیلات اعلام و ابراز امیدواری کرد  با همکاری و همراهی هرچه بیشتر این بانک ها، شاهد جذب صددرصدی این اعتبارات در کمترین زمان ممکن باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز