خبرگزاری کار ایران

کتاب "نقش زنان زنجان در دفاع مقدس" رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۴۹

کتاب "نقش زنان زنجان در دفاع مقدس" امروز همزمان با برپایی یادواره شهدای زن زنجان با حضور امام جمعه زنجان در دارالقرآن کریم رونمایی شد.

زنجان:‌ جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان گفت: از 230 هزار شهید جنگ تحمیلی هفت هزار شهیده هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد حسینی جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان ظهر امروز(5 اسفند) در یادواره شهدای زن استان زنجان با اشاره به اینکه 230 هزار شهید جان خود را در راه انقلاب فدا کردند، گفت: این خون ها در راستای اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران ریخته شدند.

وی با تبیین فلسفه 8 سال دفاع مقدس، یادآور شد: از 230 هزار شهید جنگ تحمیلی هفت هزار شهیده هستند.

این مقام مسئول به 40 هزار شهید استان زنجان نیز اشاره کرد و افزود: این یادواره برابر ابلاغ سراسری از(2 تا 8 اسفند) در سراسر کشور و با حضور خانواده های شهدا برگزار می شود.

حسینی به همایش سراسری با حضور نمایندگانی از خانواده های شهدای سراسر کشور در روز(6 اسفند) در تهران اشاره کرد و یادآور شد: از استان زنجان نیز نمایندگانی از خانواده های شهدا حاضر خواهند شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان به تهیه و جمع آوری وصایا وخاطرات زنان شهید استان زنجان اشاره کرد و افزود: این نوشته ها به صورت کتاب جامع ای با عنوان نقش زنان زنجان در دفاع مقدس چاپ شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز