خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور:

صیانت از اموال کارگران از مهمترین دستاوردهای دولت یازدهم است

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۱۳۱

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت:صیانت از اموال کارگران و سازمان تامین اجتماعی از مهمترین دستاوردهای دولت یازدهم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائمشهر ،نوربخش در مراسم جشن روز کارگر ضمن تبریک روز کارگر با اشاره به شعار سال اظهار داشت: تلاش می کنیم در سال اقتصاد مقاومتی گامهای موثری را در جهت بهبود معیشت کارگران برداریم.

وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم با 60 هزار میلیارد بدهی تحویل دولت یازدهم شد،افزود: در دولت نهم  و دهم کمتر مستمری کارگران افزایش داشته این در حالی است که در دولت تدبیر و امید به رغم مشکلات فراوان مستمری کارگران و بازنشستگان ارتقاء یافته است.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور  با اعلام اینکه سال 96 با پیشنهاد سازمان تامین اجتماعی هم از تورم و هم نرخ شاغلین مستمری بگیران افزایش می یابد،ادامه داد: افزایش مستمری از ابتدای این ماه در دستور کار قرار گرفته است.

وی پرداخت مستمری را یکی از تعهدات مهم این دولت عنوان کرد و گفت: به عنوان یک خدمتگزار کوچک هیچگونه رضایتی از این میزان پرداختی ندارم اما سعی کردیم با امکانات سازمان که از بحران های جدی عبور کرده گامهای موثری در جهت آسایش این قشر زحمتکش از جامعه برداریم.

نوربخش اظهار داشت:با تلاش سازمان تامین اجتماعی در دولت یازدهم حدود 100 میلیارد تومان از اموال غارت شده شما توسط قوه قضائیه به سازمان تامین اجتماعی بازگشت داده شد .

وی با اشاره به اینکه در دولت گذشته زمینی در اصفهان به ارزش 200 میلیارد تومان به 9 میلیارد تومان قیمت گذاری شد،ادامه داد: همچنین در تهران زمینی به ارزش 400 میلیارد تومان با قیمت 42 میلیارد تومان به فروش رسیده است.

نوربخش با اعلام اینکه تمامی اموال سازمان تامین اجتماعی با ارزش ریالی بالا فقط به مبلغ 17 هزار و500 میلیارد تومان در دولت نهم و دهم معامله شد.

وی صیانت از اموال کارگران و سازمان تامین اجتماعی را از مهمترین دستاوردهای دولت یازدهم عنوان کرد و گفت: در جهت حمایت از این قشر زحمتکش از جامعه سال گذشته بیش از یکهزارو 840 میلیارد تومان عیدی پرداخت شده است.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور کاهش آسیب در حوزه کارگری و کارفرمایی را از دیگر فعالیت های سازمان تامین اجتماعی برشمرد و همسان سازی حقوق مستمری بگیران را از اهداف دیگر این سازمان برشمرد.

وی  با اشاره به بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود:مقرر شد تا دولت طی 5 ماه آینده بدهی خود را به این سازمان پرداخت کند.

نوربخش ادامه داد:با تاسی به سیاست کلی مقام معظم رهبری در بخش تامین اجتماعی مقرر شد در تشخیص مصحلت از اموال این سازمان صیانت شود.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور با اشاره به عملکرد سازمان تامین اجتماعی در حوزه سلامت،اظهار داشت: ایجاد بخش جراحی قلب،ام آر آی و آنژیوگرافی در بیمارستان تامین اجتماعی قائمشهر از دستاوردهای سازمان تامین اجتماعی در این دولت است.

نوربخش گفت:بر اساس آمار ارائه شده 6500 آنژیوگرافی قلب،11 هزار عمل جراحی باز و 6 هزار عمل جراحی در این بیمارستان انجام شده است.

وی از افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی در شهرستان نور طی دو روز آینده خبر داد وافزود:پلی کلینک بابل نیز در جهت رفاه حال بیماران تجهیز شده است.

نوربخش گفت: در راستای خدمات بهینه به بیماران زمینی جنب بیمارستان حکمت ساری در جهت توسعه این بیمارستان از سوی سازمان تامین اجتماعی خریداری شد.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور با اعلام اینکه 100 هزار سهمیه ساختمانی به بیمه تامین اجتماعی افزون شده است،ادامه داد:حدود 60 درصد از شهروندان مازنی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور ،اعزام 40 هزار نفر از کارگران به مشهد مقدس و اعزام 10 هزار نفر به عتبات عالیات را از برنامه های مهم این سازمان در سالجاری عنوان کرد.

نوربخش افزایش تسهیلات بانکی از سوی بانک رفاه کارگران به جامعه هدف در سالجاری را از دیگر اهداف این سازمان برشمرد.

وی در پایان به دو انتخابات مهم پیش رو ،انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا اشاره کرد و گفت: حضور حداکثری در پای صندوق های رای و انتخاب کاندیدای اصلح در جهت کاهش مشکلات این قشر لازم و ضروری است.

صیانت از اموال کارگران از مهمترین دستاوردهای دولت یازدهم است

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز