خبرگزاری کار ایران

پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرد:

انسداد 9 محور به علت رانش زمین و طغیان رودخانه

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۹۷۱

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اعلام آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های مواصلاتی از انسداد 9 محور اصلی و فرعی کشور به علت نبود ایمنی کافی، رانش زمین و طغیان رودخانه خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس راهور ناجا، محورهای شمشک به دیزین در استان های تهران و البرز، پونل به خلخال در استان گیلان، محور اولنگ به شاهرود در استان های گلستان و سمنان و محور فرعی گنجنامه به تویسرکان در استان همدان بعلت عدم ایمنی کافی مسدود است.

محور شیراز به جهرم در استان فارس به علت تخریب پل کشه برسی محدوده پاسگاه پلیس راه، محور استهبان به نی ریز در استان فارس به علت رانش زمین، محور فرعی رودبار به کهنوج - قلعه گنج در جنوب استان کرمان بعلت طغیان رودخانه و محور اشنویه به پیرانشهر در استان آذربایجان غربی نیز به علت طغیان رودخانه و تخریب پل مسدود می باشند.

پلیس راهور ناجا همچنین اعلام کرد: محور قدیم قزوین به رشت (تونل شیرین سو) از ساعت 8 تا 17 روزهای(شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه) به علت عملیات راهسازی مسدود می باشد و در زمان انسداد تردد از کنار گذر تونل صورت می گیرد.

براساس اعلام پلیس راهور، آزاد راه قم به تهران از تاریخ 29 فروردین تا 20 شهریور 96(محدوده عوارضی تا کیلومتر 12.5) روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هرهفته از ساعت 8 تا 17 و روزهای سه شنبه(از ساعت 8 تا 12) به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

محور کرج به چالوس نیز از اول اردیبهشت تا 20 شهریور 96 از تاریخ (محدوده میدان امیرکبیر تا تونل کندوان به کیلومتر صفر تا 75) روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته (از ساعت 8 تا 17) و روزهای چهارشنبه(از ساعت 8 تا 12) به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

طبق اعلام پلیس راهور، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن های 88255555 (10 خط) و 120 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است؛ همچنین در پایگاه اطلاع رسانی www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز