خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی گیلان خبر داد:

آزادسازی بیش از 13 هزار متر مربع از اراضی ملی گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۴۵۶

فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی گیلان گفت: 13680 مترمربع از اراضی ملی استان گیلان با حکم قضایی یگان حفاظت اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی گیلان رفع تصرف شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در گشت نوروزی یگان حفاظت اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی گیلان که از 27 اسفند 95 تا 15 فروردین 96 صورت گرفت 13680 مترمربع از اراضی ملی استان گیلان به ارزش ریالی 43/520/000/000 ریال  با حکم قضایی یگان حفاظت اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی گیلان رفع تصرف شد.

سرهنگ شهریار نظمی فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی گیلان  اظهار داشت: با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حفاظت و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی، پس از تشکیل  یگان حفاظت از اراضی در این اداره کل، بیش از گذشته در راه حفاظت از اراضی ملی و برخورد با متصرفین تلاش خواهد کرد و به افراد سودجو فرصت تعرض به بیت المال را نخواهد داد.

وی گفت: بیشترین رفع تصرقات در شهرهای لنگرود ، چاف چمخاله با 8700 متر مربع و بعد از آن در شهرهای سیاهکل ، کیاشهر ، فومن و آستانه انجام شد.

سرهنگ نظمی از همه مردم عزیز استان خواست چنانچه قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند ابتدا استعلامات لازم در این خصوص از طریق اداره کل راه و شهرسازی بعمل آورده  و از خرید هر گونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز