خبرگزاری کار ایران

همزمان با سالروز ورود امام خمینی صورت گرفت؛

تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان شرکت شهرک های صنعتی گیلان با شهدا و امام شهدا

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۷۰۹

همزمان با سالروز ورود امام خمینی به میهن اسلامی ، مدیر عامل و کارکنان شرکت شهرک های صنعتی گیلان با حضور بر مزار شهدا با آرمان های شهداء و امام شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر عامل و کارکنان شرکت شهرک های صنعتی گیلان با حضور بر مزار شهدای والا مقام شهرستان رشت،ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به شهیدان عزیز، یادآور شد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و قدر دانی از خانواده معزز شهدا وظیفه همه مردم است  .

طهمورث لاهوتی اشکوری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند در طلیعه روزهای درخشان فجر از همه چیز شایسته تر ، تکریم شهیدان و خضوع در برابر روح فداکار آنهاست، خاطرنشان کرد: شهداء ستارگان درخشان تاریخ ایرانند و استقلال و حفظ تمامیت ارضی این مملکت مدیون خون شهداست .

وی دهه فجر را فرصتی گرانبها برای یادآوری سلحشوری‌ها و دلاورمردی‌های ملت اسلامی و مبارزه‌های مردم آزادیخواه در برابر حکومت استبداد و سلطه خارجی دانست.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد : عطر خوش یاد شهدا، مایه نشاط و برکت زندگی فردی و اجتماعی است و بی شک حضور در کنار قبور مطهر این عزیزان شناخت عمیق تر و درک والاتر از اندیشه و عمل این انسان های والا مقام را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز