خبرگزاری کار ایران

ذوالقدر:

جریانی که به دنبال تهی کردن کشور از انقلابی‌گری است، درون دستگاه‌های امنیتی نفوذ کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۳۶۸

رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: امروز یک جریان گسترده تلاش مستمری را برای تهی کردن کشور از انقلابی‌گری آغاز کرده و متاسفانه در درون دستگاه های امنیتی نیز نفوذ کرده است.

به گزارش ایلنا، محمدباقر ذوالقدر عصر روز پنجشنبه طی سخنانی در دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که در شهر آفتاب برگزار شد، با طرح این پرسش که جبهه مردمی برای چه تشکیل شده است؟ اظهار داشت: جبهه مردمی بر اساس یک الزام تاریخی تشکیل شده است و این ضرورت به دلیل حفظ وحدت و انسجام نیروهای انقلابی برای دفاع از دستاوردها و اهداف انقلاب است که امروز در معرض آسیب قرار گرفته و نیز برای پیشگیری از ناامیدی مردمی که در جای جای ایران چشم امید به این انقلاب دوخته‌اند.

وی با بیان این‌که کشور ما امروز با تهدیدات متعددی مواجه است، ادامه داد: کشوری که مردمش در درون انسجام داشته باشد از مشکلات خارجی مصون است اما امروز ما در داخل با مشکلاتی مواجه هستیم.

وی افزود: اولین مشکل داخلی ما، انباشت مشکلات است، مشکلات مختلفی اعم از سیاسی، فرهنگی و اجتماعی که البته علاوه بر آن‌که خواست دشمن است ناشی از ناکارآمدی ما نیز هست.

رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، ادامه داد: مشکلات اقتصادی به گفته رهبری اساسی ترین مشکل ماست و به همین جهت دو سال را به صورت پیاپی، اقتصاد مقاومتی نامگذاری کردند که رشد افسارگسیخته فقر،بیکاری و تامین معیشت عمده ترین مسائل ماست که می‌تواند ‌به بحران های امنیتی منجر شود و دشمن از این بستر سوءاستفاده کند.

وی مشکل دوم کشور را رویکرد دوگانه در اداره آن دانست و گفت: امروز شاهد کمرنگ شدن روحیه انقلابی در اداره امور هستیم که روزگاری افتخار ما بود، امروز یک جریان گسترده تلاش مستمری را برای تهی کردن کشور از انقلابی‌گری آغاز کرده و متاسفانه در درون دستگاه های امنیتی نیز نفوذ کرده است.

وی ادامه داد: برجام برنامه‌ای برای دست کشیدن از آرمان انقلاب است که اگر هوشمندی رهبری نبود ما با برجام دیگری هم مواجه شده بودیم و اگر دولت با وجود تاکیدات و هشدارهای رهبری باز هم به رویه خود ادامه می‌دهد به دلیل همین تفاوت رویکرد و وجود جریان نفوذ است.

رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان این‌که متاسفانه ما فاقد یک جریان منسجم برای دفاع از اهداف ها و گفتمان رهبری و انقلاب هستیم، اظهار داشت: آن‌چه ضرورت دارد،انسجام نیروهای انقلابی است و اقدامات ما در این زمینه نیز شامل اعلام موجودیت جبهه مردمی با حمایت ۵۵۰ نفر از طیف های مختلف انقلابی در ۵ دی ماه ۱۳۹۵، تشکیل ستاد جبهه و شوراهای استانی آن در ۴۵۰ شهرستان،تشکیل کمیته هایی از ۲۷ قشر،ایجاد مجامع استانی و اقشار مختلف، برگزاری مجمع عمومی ملی یا پارلمان نیروهای انقلاب به عنوان تصمیم گیران این جریان بوده است.

وی افزود: هدف دوم ما تشکیل یک دولت انقلابی و کارآمد به عنوان گمشده‌ای است که ان شاالله محقق می شود و برای محقق شدن آن از نیروهای انقلابی کمک ها و مشورت های لازم گرفته شده است.

وی با اشاره به سازوکار جمنا، گفت: این ساز و کار هم از پیش مشخص شده است و از طریق آرای اعضا به شورای مرکزی تفویض می شود و مساله بعدی نیز این است که به کاندیدای واحدی برسیم و مردم را قانع کنیم که عزت و سلامت آن‌ها در گرو یک انتخاب صحیح است.

ذوالقدر با تاکید بر این‌که ما باید حداقل ۲۰ میلیون رای داشته باشیم تا پیروز انتخابات شویم، اظهار داشت: امروز مشخص شده است که در محلات و استان‌ها باید تا چه اندازه رای داشته باشیم تا پیروز شویم و این میزان حداقل باید ۲۰ میلیون رای باشد که تصور دور از ذهنی هم نیست و در سال ۸۸ هم این میزان را تجربه کرده بودیم و باید این عدد را تبدیل به واقع کنیم.

وی در پایان درباره انتخابات شوراها نیز اظهار کرد: جبهه مردمی حتماً در این زمینه نظر خواهد داشت به خصوص که این انتخابات مطمع نظر جریان اصلاحات است که آقای روحانی را رئیس جمهوری آینده می‌دانند و به همین دلیل روی موضوع انتخابات شوراها به خصوص در تهران و نیز شهرستان‌ها کار می‌کند. ما هم باید سعی کنیم که در شهرستان ها لیست ارائه دهیم و مردم را هم با آن لیست و افرادش آشنا سازیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز