خبرگزاری کار ایران

حدادعادل:

اگر پیروز انتخابات نشدیم نباید یکدیگر را متهم کنیم/ دلواپسی به یک فحش تبدیل شده است

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۳۲۲

نماینده پیشین مجلس گفت: اگر پیروز شدیم که اداره امور را به دست خواهیم گرفت اما اگر نشدیم فردای انتخابات یکدیگر را متهم نمی‌کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ غلامعلی حداد عادل در دومین مجمع عمومی نیروهای انقلاب گفت: ما وارث مهم‌ترین انقلاب قرن بیستم هستیم. انقلاب ما نوید و امیدی به مسلمانان جهان داد. تشکیل حکومت اسرائیل در غرب آسیا برنامه دشمن بود اما انقلاب اسلامی اسلام را در جهان مطرح کرد. انقلاب  اسلامی از ابتدا در تحریم و تهدید بوده است، که نمونه آن جنگ هشت ساله است اما عمر ۴۰ ساله  انقلاب گواه اصالت آن است.

او افزود: با توجه به دستاوردهای بزرگی که طی این سا‌ل‌ها داشتیم امروز  برای پاسداری از آن گرد هم آمدیم. استقلال نعمت بزرگی است و امروز برای ایران در تهران تصمیم‌گیری می‌شود نه در واشنگتن و لندن. ما نعمت اقتدار داریم و دشمنان می‌دانند هیچ تصمیم بزرگی در منطقه بدون حضور  ایران ممکن نیست.

حداد عادل تاکید کرد: امروز دشمنی با انقلاب سازمان یافته و بزرگ شده است و به همان نسبت که برای انقلاب برنامه داشتیم و هر چه  پیشرفت کردیم آنها هم برنامه‌های خود را سازمان یافته‌تر کرده و  افزایش داده‌اند . برنامه دشمنان تحریم اقتصادی و ترویج مفاسد اخلاقی و فرهنگی است و از همه امکانات فضای مجازی برای هر دو هدف استفاده می‌کنند.

او خاطرنشان کرد: نسل جوان پیش از انقلاب را ندیده و می‌خواهند با آن‌ها صحبت کنند تا ضعف‌ها را به پای انقلاب بگذارند و آن را به جوانان عرضه می‌کنند. جبهه مردمی به وجود آمده تا در پیروی از تفکر امام و رهبری و نوآوری از انقلاب دفاع و پیشروی کنیم. از مواهب این انقلاب آزادی است که امکان نقد دولت‌ها را می‌دهد. ما بر سر قدرت دعوا نمی‌کنیم اما هر جا که بتوانیم به بهبود کمک می‌کنیم.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه جبهه مردمی برای قدرت به وجود نیامده است، گفت: روز تصمیم‌گیری نزدیک است و زمان نقد است. چند مشکل وجود دارد؛ رئیس‌جمهور فعلی را کسی پیروز نمی‌دانست اما به دلیل شرایط به وجود آمده  و به نتیجه نرسیدن ائتلاف اصولگرایان روحانی به پیروزی غیرمنتظره‌ای رسید. کسانی که ۸ سال در حاشیه بودند و نامزدد آن‌ها روحانی نبود با پیروزی ایشان برای قدرت هجوم آوردند، گویی گروهی گرسنه آمدند. دو گروه ثروت و قدرت آمدند و دولت را به دست گرفتند و ماحصل این شیفتگی قدرت، حقوق‌های نجومی و افتضاح صندوق ذخیره فرهنگیان است.

حداد عادل یادآور شد: مساله دیگری که دولت کار خود را با آن آعاز کرد، اعتدال بود که مفهوم آن به اندازه اصلاحات نامفهوم بود و نه اصلاح‌طلبان و نه اصولگرایان آن را نفهمیدند.  آقای رییس‌جمهور گفتند اعتدال یعنی شایسته‌ها سمت بگیرند، آیا چنین شد؟؟ و به اصطلاح ۲_۳ وزارت خانه نصیب ما شد که اگر توجه کنید می‌بینید در وزارت کشور که وزیر آن اصولگراست چندین نوبت معاون سیاسی آن تغییر کرد و مساله استانداران که در جریان آن هستید.

او ادامه داد: مساله دیگر  مربوط به چرخیدن سانترفیوژها و چرخ صنعت بود که رییس‌جمهور مطالبی را در این زمینه گفت اما در پی آن به نقد  دلسوزان انقلاب که می‌گفتند به طرف مقابل اعتماد ندارد پرداختند و دلواپسی را به یک فحش تبدیل کردند. روزی که برجام به سرانجام رسید؛ تیتر طرفداران دولت چه بود؟ سرانجام آن چه شد!؟ تحریم پشت تحریم. من نمی‌گویم برجام بی‌نتیجه بوده اما با بدعهدی آن‌ها و رفتار حضرات تاریخ آن به پایان رسیده است.

حداد عادل گفت: مشکل امروز اقتصادی و کارآمدی است. امروز جبهه می‌خواهد در کنار نامزد یک تیم کارآمد را در کنار او معرفی کند. ما احساس می‌کردیم وضع و احزاب موجود در شرایط کنونی کافی نیست. جبهه برای یک کاسه شدن و همراهی همه نیروها به وجود آمده است. این نوآوری است که از سراسر کشور نمایندگانی برای انتخاب نامزد انتخاباتی گرد هم بیایند. جبهه می‌خواهد به اصول انقلاب بازگردد و امروز زمان همت، بصیرت و وحدت است. امروز دشمن نمی‌گوید رای ندهید؛ می‌گوید به نامزد مورد نظر ما رای دهید؛ این شیوه جدید دشمنی آنهاست.

او با بیان اینکه امروز باید از همه برادران از جمله آن‌ها که  نقد دارند تشکر کنم، تصریح کرد: اگر امروز جنگ نظامی تمام شده، جنگ اقتصادی تمام نشده است. امروز جوانان ما باید به افرادی چون سردار سلیمانی اقتدا کنند. برادران ما امروز برای خدا پا به میدان گذاشته‌اند و نتیجه هر چه شد برای خدا می‌پذیرند.

حداد عادل گفت: جبهه مردمی هرچند برای انتخابات ظاهر شده اما تنها هدفش این نیست و ناپدید نمی‌شود. اگر پیروز شدیم که اداره امور را به دست خواهیم گرفت اما اگر نشدیم فردای انتخابات یکدیگر را متهم نمی‌کنیم و با توکل به خدا به وحدت هم می‌رسیم و در انتخابات حضور می‌یابیم و ان‌شاالله رییس‌جمهوری مطابق آنچه رهبری در سخنرانی نوروزی خود گفتند روی کار خواهد آمد. ان‌شاالله بتوانیم میراث‌دار انقلاب باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز