خبرگزاری کار ایران

مجاوری خبر داد:

پرداخت حق‌التدریس معلمان آزاد و نیروهای قراردادی

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۲۷۷

مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش درباره پرداخت معوقات فرهنگیان، بیان کرد: با توجه به اینکه تخصیص‌ها در اوایل اسفند ماه دریافت شده بود و با توجه به تأکیدات دولت مبنی بر پرداخت تمام حقوق و مزایای کارکنان، تا پنج‌شنبه گذشته موفق شدیم تمام حقوق، عیدی و بدهی کارکنان رسمی را پرداخت کنیم.

به گزارش ایلنا،‌ منصور مجاوری مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش در برنامه پرسشگر با اشاره به اینکه حقوق سربازمعلمان را تا دی ماه پرداخت کردیم و در همین هفته مابقی حقوق سرباز معلمان پرداخت می‌شود، افزود: امیدواریم با توجه به توافقی که با سازمان برنامه و بودجه داشتیم، بتوانیم طی دو، سه روز آینده تمام حق‌التدریس معلمان آزاد، حقوق سرباز معلمان و نیروهای قراردادی و همچنین بخشی از حق‌التدریس نیروهای آزاد را پرداخت کنیم.

مجاوری درباره پرداخت معوقات فرهنگیان، بیان کرد:  با توجه به اینکه تخصیص‌ها در اوایل اسفند ماه دریافت شده بود و با توجه به تأکیدات دولت مبنی بر پرداخت تمام حقوق و مزایای کارکنان، تا پنج‌شنبه گذشته موفق شدیم تمام حقوق، عیدی و بدهی کارکنان رسمی را پرداخت کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:  در خصوص کارکنان غیر رسمی با توجه به اینکه آنها در بخش بند«و» بودجه نیستند، امیدواریم طی دو روز اعتبارات در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد تا هر چه سریع‌تر و قبل از شب عید بتوانیم پرداخت‌ها را داشته باشیم.

مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش همچنین درباره افزایش حقوق ۶۰۰، ۷۰۰ هزار تومانی برای فرهنگیان در سال آینده، گفت: در یکی از احکام برنامه ششم توسعه، استقرار نظام پرداخت حقوق فرهنگیان است که پس از ابلاغ برنامه ششم باید نسبت به تدوین و تصویب استقرار این نظام اقدام کنیم.

وی اضافه کرد: شاید استقرار این نظام به سال آینده نرسد و در سال‌های بعدی انجام شود اما امیدواریم ایجاد نظام جامع پرداخت به رفع تبعیض در حقوق فرهنگیان منجر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز