خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه هنری استان کردستان:

راهیابی 16 فیلم از کردستان به جشنواره بین‌المللی فیلم 100

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۵۹۹

رئیس حوزه هنری استان کردستان از راهیابی 16 فیلم از کردستان به جشنواره بین المللی فیلم 100 خبر داد.

به گزارش ایلنا، امین مرادی با اشاره به اینکه یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم 100، در سه بخش داستانی، مستند و پویانمایی در دو بخش اصلی و مسیر تجربه با موضوعات اخلاق وسبک زندگی، اخلاق و فرهنگ کار و اخلاق و اقتصاد مقاومتی برگزار می شود، گفت: در یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های 100 ثانیه ای 13 فیلم تولید حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه از میان آثار ارسال شده چهار اثر به بخش رقابتی این جشنواره راه پیدا کردند، عنوان کرد: این چهار اثر شامل«دریای کوچک من»به کارگردانی سامان حسین‌پو، «جیژوان»به کارگردانی اشکان ساعد پناه ،«امید سپید» به کارگردانی جمشید فرجوند فردا و «معلق» به کارگردانی آذر منصوری است.

مرادی ادامه داد: 5 اثر دیگر از فیلم سازان استان شامل «نیمه خالی لیوان» به کارگردانی زهرا اسدی ، «آدمها» به کارگردانی امیر احمد زاده ، «بارگچ به مقصد نمی رسد» به کارگردانی سید رضا سید فاتحی و 2 فیلم «تیشه روزگار» و «نقش زن» به کارگردانی محمد فرج زاده در بخش های انیمیشن و داستانی به رقابت با دیگر آثار راه یافته به بخش رقابتی این جشنواره می پردازند .

 رئیس حوزه هنری استان کردستان اظهارداشت: در این بخش 141 فیلم 100 ثانیه ای به انتخاب هیات داوران جشنواره به بخش نهایی راه یافته اند.

مرادی بیان کرد: در مجموع از نظر تعداد آثار در بین استان های کشور، کردستان بعد از استان تهران با 54 اثر و قم با 12 اثر در رتبه سوم تعداد آثار راه یافته به این بخش قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز