خبرگزاری کار ایران

موج تازه‌ای از بارش‌ها در راه است؛

ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور / برف و باران تمامی استان‌ها را دربرمی‌گیرد

فردا سامانه بارشی جدیدی از غرب وارد کشور می‌شود و استان های غربی را تحت تاثیر بارش های پراکنده برف و باران قرار خواهد داد.

به گزارش ایلنا، بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی فردا با ورود سامانه بارشی خفیفی از سمت غرب کشور شاهد بارش پراکنده باران در استان‌های آذربایجان‌شرقی و غربی و بخش‌هایی از سواحل دریای خزر هستیم. این سامانه به تدریج در ارتفاعات البرز نیز با بارش پراکنده برف و باران همراه خواهد بود. 

در پایان هفته در تمامی استان‌های کشور شاهد برف و باران خواهیم بود و با ورود سامانه جدید از سمت دو استان کردستان و کرمانشاه، بیشتر استان‌های کشور در سه روز پایانی هفته برفی و بارانی خواهند بود. 

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، هوای تهران امروز با افزایش غلظت آلاینده‌ها روبرو است و برای فردا پیش‌بینی می‌شود در تهران شاهد وزش باد باشیم که همین موضوع سبب کاهش آلودگی هوا می‌شود. 
 
این گزارش حاکی است، با وزش جریانات گرم در استان‌های شمالی، احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات جاده‌های شمال وجود دارد. 
 
روز سه شنبه بارش‌های خفیفی در استان سیستان و بلوچستان رخ می‌دهد. برای این استان در روزهای پایانی هفته بارش‌ها ادامه خواهد یافت. 
 
 استان زنجان،سردترین نقطه کشور در 24 ساعت گذشته بود و دمای هوای این شهر به 24 درجه زیر صفر رسید. پس از خیرآباد،بستان‌آباد با دمای منفی 21 درجه زیر صفر و پل دشت و خلخال هم با همین دما در رتبه های بعدی قرار دارند.

کد خبر : ۴۵۵۹۹۰