خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل برق منطقه‌ای استان خوزستان به ایلنا خبر داد:

تخصیص بودجه ۱۰۰ میلیاردی برای بهبود شبکه برق خوزستان

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۸۲۲

مدیرعامل برق منطقه‌ای استان خوزستان از تخصیص بودجه هزار میلیارد ریالی برای بهبود وضعیت شبکه برق خوزستان خبر داد.

محمود دشت بزرگ؛ مدیرعامل برق منطقه‌ای استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره اقدامات انجام شده برای حل مشکل شبکه برق خوزستان گفت:‌ اقداماتی که می‌توانستیم در این راستا انجام دهیم، در جلسه‌ای بررسی شد و در نهایت چند برنامه کوتاه‌مدت، میان مدت و بلندمدت را در دستور کار قرار دادیم.

مدیر عامل برق منطقه‌ای استان خوزستان با اشاره به برنامه‌های کوتاه مدت خاطرنشان کرد: قرار شد تا مراکزی که سیستم‌های شست‌وشو دارند، این سیستم‌ها را به استان خوزستان برای شست‌وشوی سیستم‌های نیروگاه‌های برق منتقل کنند تا ما بتوانیم مشکلات پیش آمده را حل کنیم.

وی افزود:‌ اولویت برای شست‌وشو خطوط اصلی توزیع برق است. این شست‌وشوها از امروز به صورت شبانه‌روزی تا زمانی که احتیاج است، ادامه خواهد داشت.

دشت بزرگ در خصوص اقدامات میان‌مدت برای جلوگیری از نشست گرد و غبار بر روی سیستم‌های برق رسانی خاطرنشان کرد: اقدامات دیگری در خصوص جلوگیری از نشست گرد و غبار به صورت میان مدت در دستور کار قرار گرفت تا قبل از تابستان پوشش RTV که یک پوشش آب گریز و آلودگی‌گریز است را بر روی مقرها قرار دهیم. 26 پست باید دارای پوشش RTV شوند، بخشی از این مقرها هم باید تعویض شوند.

دشت بزرگ به عایق GIS اشاره کرد و گفت: در برنامه‌های بلندمدت ما برنامه‌ریزی‌هایی برای عایق کاری پست‌های برق به وسیله عایق GIS وجود دارد.

مدیرعامل برق منطقه‌ای در پایان خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که با وزیر نیرو برگزار شد، قرار شد تا بودجه هزار میلیارد ریالی برای اقدامات برنامه‌ریزی شده تخصیص داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز