خبرگزاری کار ایران

دادستان کل کشور:

برای کسانی که از تسخیر لانه جاسوسی پشیمان شدند، دعا کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۳۴۱

دادستان کل کشور با بیان اینکه تحریم زمینه‌ و بستری برای رشد و پیشرفت ما است، گفت: البته تحریم‌ها فشارهایی را بر مردم تحمیل می‌کند ولی قطعا این تحریم‌ها و فشارها موجب پیشرفت و ترقی خواهند شد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام منتظری در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی امروز ۱۳ آبان نشانه بصیرت آنهاست. مردم ما می‌دانند در شرایط حساس باید حضور فعال‌تری داشته باشند.

وی افزود: امروز آمریکا به عنوان شیطان بزرگ، دشمن اسلام و مسلمین است و ما هم باید دشمنی خود را با آنها ابراز کنیم.

دادستان کل کشور با بیان اینکه تحریم‌های آمریکا علیه ایران، اتفاق جدیدی نیست و ۴۰ سال است که آنها ما را تحریم کردند، گفت: تحریم زمینه‌ و بستری است برای رشد و پیشرفت ما؛ البته تحریم‌ها فشارهایی را بر مردم تحمیل می‌کند ولی قطعا این تحریم‌ها و فشارها موجب پیشرفت و ترقی خواهند شد. ما باید از این تحریم‌ها استقبال کنیم چرا که زمینه‌ای است که مردم و خصوصا جوانان ما به این فکر و اندیشه بیافتند که روی پای خودشان بایستند و ارتباط خود را با دشمن کمتر کنند.

وی همچنین در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران پیرامون دلیل پشیمانی برخی از تسخیرکنندگان لانه جاسوسی، گفت: دلیل این پشیمانی را باید از خودشان پرسید. لابد اعتقاد و ایمان آنها آنچنان که باید و شاید عمیق نبوده است. این یک امر جدیدی نیست، در تاریخ اسلام سابقه دارد عده‌ای که یک مدتی در تبعیت از پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) بودند و بعدا انحراف پیدا کردند؛ باید دعایشان کرد که از این انحراف برگردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز