خبرگزاری کار ایران

کشف زمین خواری 27 میلیارد ریالی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۸۴۸

فرمانده انتظامی استان از کشف زمین خواری 27 میلیارد و 316 میلیون ریالی و رفع تصرف 9 هزار مترمربع از اراضی ملی در شهرستان "کلاردشت" خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار"سید محمود میرفیضی" در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، افزود: در راستای برخورد و مقابله با زمین خواران وتصرف 9 هزار و 972 مترمربع از اراضی ملی وجنگلی توسط دو نفر از سودجویان در منطقه جنگلی "گرک" شهرستان کلاردشت، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی استان مازندران،افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی ماموران جهت بررسی موضوع و آزادسازی زمین های تصرف شده از ید زمین خواران به منطقه اعزام شدند . 

سردار میرفیضی،خاطر نشان کرد : با انجام اقدامات پلیسی ، و همکاری ماموران اداره منابع طبیعی اراضی تصرف شده از چنگ زمین خواران خلع ید و به منابع ملی بازگردانده شد.

سردار میرفیضی ارزش ریالی اراضی آزاد شده از چنگ این دو زمین خوار را جمعا بالغ بر 27 میلیارد و 316 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با اشاره به این که تجاوز به منابع طبیعی ، تجاوز به سرمایه های کشور و حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است ، گفت: زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره مندی از نعمت های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می کنند که برای مقابله با این مشکل ، همکاری همه مردم و دستگاه های نظارتی الزامی است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز