خبرگزاری کار ایران

دعوت از رئیس جمهوری برای حضور در جلسه شورای شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۶۰۱

رییس شورای اسلامی شهر تهران در نامه ای از ریاست جمهور خواست تا به منظور بررسی راهکارهای ایجاد مدیریت یکپارچه، بهبود حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی هوا یکی از جلسات شورا، با حضور رییس جمهور و برخی وزرای دولت برگزار شود.

به گزارش ایلنا، چمران در این نامه با اشاره به اهمیت و جایگاه کلانشهر تهران به عنوان پایتخت و نماد ملی کشور و ام القرای اسلامی، یادآور شد: شهر تهران نیاز به تدابیر و اقدامات ویژه در جهت ارتقا و بهبود کمی و کیفی شرایط محیطی و زیست شهری و مقابله با مشکلاتی همچون حمل و نقل ، ترافیک و آلودگی هوا دارد.

چمران همچنین در این نامه تاکید کرد:اقدامات اصولی و مبنایی برای کنترل یا کاهش این مشکلات، مستلزم همکاری و هماهنگی همه جانبه نهادها و دستگاه های اجرایی کشور و مجموعه مدیریت شهری با رویکرد فرا سازمانی و اتخاذ تصمیم در سطوح عالی کشور می باشد .

وی در پایان پیشنهاد داد: یکی از جلسات شورای اسلامی شهر تهران در معیت شهردار تهران، در حضور حضرتعالی به عنوان عالی ترین مقام اجرایی کشور و وزرای کشور، راه و شهر سازی و رییس سازمان برنامه و بودجه تشکیل شود و راهکارهای مدیریت یکپارچه و تعامل هر چه بیشتر فیمابین دولت و مجموعه مدیریت شهری در حوزه های مختلف از قبیل بهبود حمل و نقل ، کاهش آلودگی هوا ، ارائه تسهیلات و ساماندهی بافت فرسوده شهر تهران و سایر موضوعات مرتبط مورد بررسی قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز