خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

دولت تشکیل شورای عالی معلولان را پیگیری کند

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۸۶۷

رئیس جمهور در یکی از سخنان خود گفته است؛ عقل سالم در بدن سالم است، اما بسیارند بدن‌های سالمی که عقل نداشته و بدن‌های ناسالمی که جهان را می‌گردانند.

عضو شورای شهر تهران از دولت درخواست کرد که تشکیل شورای عالی معلولان را که بایکوت مانده، پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی صابری در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود گفت: رئیس جمهور در یکی از سخنان خود گفته است؛ عقل سالم در بدن سالم است، اما بسیارند بدن‌های سالمی که عقل نداشته وبدن‌های ناسالمی که جهان را می‌گردانند. به همین دلیل درخواست دارم که بحثشورای عالی معلولان که در دولت بایکوت مانده، پیگیری شود.

وی با اشاره به طولانی بودن زمان صدور اسناد تفکیک برای شهرک‌ها و مجتمع‌های تازه ساخت اظهار کرد: شهرداری به دلیل نبود این اسناد نمی‌تواند، عوارض ضروری را از مردم اخذ کند که خصوصا این مسئله در مناطق حاشیه‌ای شهر تهران همچون منطقه ۲۲،۲ و ۱ به چشم می‌خورد.

صابری افزود: از اعضای شورای شهر می‌خواهم که به خاطر نفع مردم و کسب در آمد شهرداری این مسئله را حل کنند.

همچنین حافظی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به اتمام پایان سال مالی گفت: زودی اموال‌گردانی شرکت‌های شهرداری آغاز می‌شود، اما هنوز حسابرسی‌ها آغاز نشده است.

وی با بیان اینکه به استناد تبصره بودجه ۹۳ ایجاد هر گونه تعهد مازاد بر بودجه مصوب تنها با مجوز شورا قابل اقدام خواهد بود، اظهار کرد: برخی از حوزه‌ها و معاونت‌ها و سازمان‌ها از بودجه موظف دچار انحراف هستند.

حافظی ادامه داد: به عنوان مثال معاونت فنی و عمرانی بیش از ۱۴۴ درصد، سازمان مهندسی ۱۷۱ درصد، شرکت نوسازی عباس آباد، ۱۲۶ درصد و سازمان سرمایه گذاری مشارکت‌های مردمی ۱۸۰ درصد انحراف داشته‌اند که براساس تبصره ۴۳ تخلف محسوب می‌شود و در این خصوص منتظر جواب شهرداری هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز