خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن:

وزیر نفت هیچ تعهد استخدامی نسبت به بورسیه‌های دانشکده صنعت نفت ندارد

کد خبر : ۴۰۱۸۸۱

در جلسه کمیسیون وزیر نفت اظهار داشته که هیچ تعهد استخدامی نسبت به بورسیه‌های دانشکده صنعت نفت نداشته است.

به گزارش ایلنا، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن اعلام کرد: در جلسه کمیسیون وزیر نفت اظهار داشته که هیچ تعهد استخدامی نسبت به بورسیه‌های دانشکده صنعت نفت نداشته است.

این موضوع در حالی مطرح می‌شود که وزیر نفت «بیژن زنگنه» در همین زمینه چندی پیش گفته بود، «وزارت نفت مقررات و دستورالعمل‌هایی برای جذب فارغ التحصیلان دانشکده صنعت نفت دارد، که بر همین اساس تعدادی از فارغ‌التحصیلان ممتاز دانشکده صنعت نفت استخدام می‌شوند و وزارت نفت مقررات در این زمینه را رعایت کرده و براساس آن عمل می‌کند».

اما به گفته «سعید باستانی» سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن وزیر نفت در جلسه کمیسیون مطرح کرد، «باید نخبه‌های دانشگاهی از دانشگاه‌های برتر کشور در صنعت نفت جذب شوند و متأسفانه در دوره گذشته از 2500 نیروی جذب شده تنها هفت نفر نیروی نخبه با تراز بالا بودند که این رقم عدد معقولی نیست».

لازم به یادآوری است، تجمعات اعتراضی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت در اعتراض به بدقولی دولت در زمینه وعده استخدامشان مقابل وزارت نفت از دو هفته قبل (17 امرداد) آغاز شد و همزمان با اعتراض مربیان پیش دبستانی و آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی کل کشور تا روز 3 شنبه (16 امرداد) ادامه یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز