خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی مازندران اعلام کرد

معرفی واحد صنعتی نمونه ملی در شهرک صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۸۶۷

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از معرفی واحد تولیدی نمونه کشور در شهرک صنعتی شهدای محمودآباد خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی با اشاره به نقش صنایع کوچک و متوسط در تولید ملی، گفت: حمایت از صنایع کوچک و فراهم نمودن بستر صادرات در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، نام‌گذاری شده با حمایت‌های ویژه دولت و ارائه تسهیلات مورد نیاز واحدها در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، اجرا می‌شود تا شاهد رونق در بخش تولید و صنعت باشیم.

وی اظهار کرد: با اجرای قانون رفع موانع تولید که از سوی دولت در حال اجراست اقدامات خوبی در راستای بازگشت واحدهای صنعتی به چرخه تولید انجام‌شده که مساعدت بانک‌ها می‌تواند به شتاب بخشیدن این امر کمک شایانی می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: به مناسبت گرامیداشت روز حمایت از صنایع کوچک، شرکت مخزن فولاد رافع در شهرک صنعتی شهدای محمودآباد به‌عنوان واحد صنعتی نمونه و کارآفرین برتر مازندران در سال 95 از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران انتخاب و با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز