خبرگزاری کار ایران

مقالات مرحله نهایی جشنواره نقد کتاب معرفی شدند

کد خبر : ۴۰۰۱۰

دبیرخانه نهمین جشنواره نقد کتاب، اسامی آثار راه یافته به مرحله نهایی اینجایزه را در دو بخش کلیات و کودک و نوجوان معرفی کرد.

ایلنا: مقالات راه یافته به مرحله نهایی نهمین جشنواره نقد کتاب در دو بخش معرفی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، در این دوره در حوزۀ کلیات از میان ۱۱۵ تعداد مقاله ارسال شده به دبیرخانه، ۷ مقاله به مرحله دوم راه یافت.

اسامی مقاله‌های راه یافته به مرحله نهایی در بخش کلیات عبارتند از: کیمیای فرهنگ در «فرهنگ کیمیا»؛ بهاءالدین خرمشاهی، نقدی بر ترجمه کتاب سیاهه وارسی از ملاحظات طراحی ساختمان کتابخانه؛ ابراهیم افشار؛ حمید پیمانی؛ کتاب ماه کلیات، فهرست روزنامه­‌ها و هفته­نامه­های آرشیو مطبوعات کتابخانه آستان قدس رضوی؛ مهدی درخشان ثانی، حسین قاسمی؛ کتاب ماه کلیات، نقد درسنامه تفکر نقدی؛ رضا محمدزاده؛ کتاب ماه کلیات، ثبت آثار و آثار ثبت؟؛ پژمان محمدی؛ کتاب ماه کلیات، برخی کژتابی­های یک دایرۀالمعارف؛ سیدکاظم حافظیان رضوی؛ کتاب ماه کلیات و در ‌‌نهایت تکمله­ای بر فهرست نسخه­های خطی عربی کتابخانه تخصصی وزارت امور خارجه؛ مجید غلامی جلیسه؛ کتاب ماه کلیات.

در بخش کودک و نوجوان نیز از میان تعداد ۱۲۵ مقاله ارسال شده به دبیرخانه، ۴ مقاله در حوزۀ شعر کودک و نوجوان به مرحله دوم راه یافتند که عبارتند از شاعری شیفته کلاغ­‌ها!؛ زهره حیدری شاهی؛ کتاب ماه کودک و نوجوان، جاده­ای که می‌­رسد به ماه؛ انسیه موسویان؛ کتاب ماه کودک و نوجوان، ادبیات متعهد، مسئولیت مضاعف؛ اکرم کشایی؛ کتاب ماه کودک و نوجوان، انار رنگ پریده؛ نیره سادات هاشمی؛ کتاب ماه کودک و نوجوان.

آیین پایانی نهمین جشنواره نقد کتاب در بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز