خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش کاشان خبرداد:

سیزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز کاشان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۵۴۹

مدیرآموزش‌و پرورش کاشان از برگزاری سیزدهمین جشنواره تجلیل و تقدیر از خیرین مدرسه ساز این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان "محمود خدمتی"گفت: تجلیل باشکوه از نیکوکاران مدرسه ساز، حامل این پیام است که جامعه سپاسگزار نیک اندیشان است و آشنایی دانش آموزان با خیرین ترویج الگوی گذشت، ایثار و انفاق در نسل آینده خواهد شد.

به گفته وی، تربیت آینده سازانی نیک اندیش و نوع دوست از جمله ماموریت‌های نظام تعلیم و تربیت  محسوب شده و برنامه‌های این جشنواره در مسیر تقویت این اندیشه طرح ریزی شده و دانش آموزان در برگزاری این جشن سهم اصلی را برعهده دارند.

وی اظهار داشت: بهره‌برداری از استخر کیهان، عقد قرارداد طرح های جدید شامل ساخت سالن ورزشی حاج اکبر طالبیان، مجتمع آموزشی حاج احمد فتاحی، مدرسه حاج اصغر طالبیان و پژوهشسرای دانش‌آموزی محسن عزیزی از جمله برنامه های این جشنواره است.

وی افزود: با محور نکوداشت یکصد سالگی آموزش و پرروش کاشان رونمایی از "کتاب راه بی پایان زندگی"، با موضوع معرفی سید حسین لاجوردی، و با هدف مستند نگاری زندگی نیکوکاران و ترویج فرهنگ نیک اندیشی از دیگر برنامه های این جشنواره است.

وی گفت: تجلیل خیرین مدرسه ساز از مدیران و معلمان فعال مدارس خیر ساز و دانش آموزان صاحب رتبه های برتر جشنواره های دانش آموزی شاغل به تحصیل در این مدارس و نمایشگاه آثار دستی دانش‌آموزان کاشان از دیگر برنامه های جنبی جشنواره سیزدهم در روز ششم خرداد در مجتمع آموزشی هاشم زاده کاشان است.

خدمتی تصریح کرد: هر جا که مردم مشارکت داشته اند، پیروزی و موفقیت به همراه داشته است و مدرسه سازی، یکی از عرصه هایی است که مردم به کمک دولت آمده اند به طوری که بیش از 20 درصد از مدارس کشور به همت خیرین ساخته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز