خبرگزاری کار ایران

علیرغم صدور مجوز از سوی فرمانداری شهرستان بهشهر

همایش اصلاح طلبان و حامیان دولت تدبیر و امید لغو شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۸۳۳

این همایش قرار بود با عنوان نقش مشارکت مردمی در توسعه پایدار و با سخنرانی دکتر صادق خرازی رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان دربهشهر برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، این همایش که قرار بود با عنوان نقش مشارکت مردمی در توسعه پایدار  و با سخنرانی دکتر صادق خرازی رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان راس ساعت17:30 در تالار هوتو(شهرستان بهشهر ) برگزار شود علی رغم صدور و دریافت مجوز از برگزاری آن ممانعت بعمل  آمد.

وحید رحمانی خلیلی استاد اصلاح طلب شرق مازندران  در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس فرامین مقام معظم رهبری ، فضای جامعه راباید  برای حضور حداکثری در مشارکت سیاسی  فراهم کرد  تا مردم به اختیار و آزادانه برای سرنوشتشان تصمیم گیرند.
 
این فعال سیاسی  با ابراز تاسف از لغو این مراسم اضافه کرد: هدف از برگزاری چنین مراسم هایی مشارکت حداکثری مردم برای دست یافتن به توسعه سیاسی می باشد و طبق قانون برگزاری مراسم در فضای سربسته نیاز به مجوز نیست   ازسوی دیگر ما به دنبال همدلی ، همزبانی در فضای سیاسی جامعه هستیم و به قوانین احترام میگذاریم اما اخلاق سیاسی اقتضا می کند که به مردم اجازه دهیم در انتخاب و تصمیم گیری آزادانه عمل کنند.
 
 وی ادامه داد : مجوز برگزاری این همایش براساس تقاضای جمعی از اصلاح طلبان از سوی سرپرست فرمانداری بهشهر صادر شد  اما علی رغم صدور مجوز به موجب ماده ی 56 قانون انتخابات لغو گردید این در حالی است که همایش دیگری  در حال برگزاری می باشد.
 
این استاد دانشگاه اصلاح طلب در پایان گفت: نظام جمهوری اسلامی  از اقتدار و عزت کافی در منطقه و جهان برخوردار است و بر همین اساس لازم است افراد بسترهای لازم  را برای انتخابات پرشور فراهم کنند و در فرصت  پیش رو رفتارهای عاقلانه و منطقی از خود نشان دهند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز