خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون اقتصادی در گفت‌وگو با ایلنا:

بودجه عمرانی مریوان و سروآباد هنوز پرداخت نشده است

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۶۰

به دلیل اینکه رئیس دولت یک شبه در راستای عزل و نصب افراد در کابینه و دیگر گروههای وابسته به دولت تصمیماتی می‌گیرد لذا نمی‌توان فهمید که چه کسی برسر کار می‌ماند و یا از کارش عزل می‌شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وضعیت شهرستان سروآباد و مریوان در ساخت پروژه‌های عمرانی اصلا مناسب نیست چراکه دولت بودجه عمرانی را که می‌بایست به این استان تخصیص داده شود را هنوز در سال ۹۱ پرداخت نکرده است.

امید کریمیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با وضعیت شهرستان مریوان و سروآباد گفت: وضعیت شهرستان سروآباد و مریوان در ساخت پروژه‌های عمرانی اصلا مناسب نیست چراکه دولت بودجه عمرانی را که می‌بایست به این استان تخصیص داده شود را هنوز در سال ۹۱ پرداخت نکرده و این عدم تخصیص بودجه باعث شده که بیشتر پروژه‌های عمرانی در این شهرستان عملیاتی نشود.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر نیز تمامی مطالبات مردمی در راستای تامین بودجه برای ساخت و ساز در شهرستان حوزه انتخابیه‌ام می‌باشد که هنوز از سوی دولت پرداخت نشده در حالی که وارد بودجه سال ۹۲ کل کشور می‌شویم.

نماینده مریوان در خانه ملت تصریح کرد: درنظر دارم طی هفته جاری با روحانیون و خانواده شهدا ایثارگران و مددجویان حوزه انتخابیه خود دیدار کرده و مشکلات آنها را بررسی کنم.

کریمیان دیدار با ورزشکاران و دیدار با مردم و حضور در همایش و مراسم‌هایی که در راستای ۹دی در این شهرستان برگزار می‌شود را از دیگر برنامه‌های خود در حوزه انتخابیه برشمرد.

اطلاعی از تغییر استاندار کردستان ندارم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه در رابطه با رابطه مجمع نمایندگان با استانداری استان کردستان نیز گفت: به دلیل اینکه من قبل از نمایندگی در مجلس کارمند استانداری بودم رابطه استاندار با من بد نیست اما باید تعامل خود را با دیگر نمانیدگان استان کردستان بهتر از گذشته کند.

عضو مجمع نمایندگان استان کردستان گفت: از اینکه استاندار کردستان بخواهد تغییر کند یا خیر اطلاعی ندارم ولی به دلیل اینکه رئیس دولت یک شبه در راستای عزل و نصب افراد در کابینه و دیگر گروههای وابسته به دولت تصمیماتی می‌گیرد لذا نمی‌توان فهمید که چه کسی برسر کار می‌ماند و یا از کارش عزل می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه تعامل دولت با نمایندگان چندان مناسب نیست لذا اطلاعی ندارم که بعد از برکناری استاندار کردستان چه شخصی را جایگزین ایشان خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز