خبرگزاری کار ایران

در دوومیدانی مشکلی وجود ندارد؛

سجادی: انتقاد مشحون از وزارت ورزش فرافکنی است/ از سوی وزیر مامور شده‌ام!

asdasd
کد خبر : ۳۱۱۳۷۵

معاون وزیر ورزش در واکنش به انتقاداتی که از سوی اهالی بسکتبال نسبت به وزارت ورزش مطرح می شود، گفت: دوستان فرافکنی نکنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نصرالله سجادی در گفت و گو با رادیو ورزش ضمن بیان این مطلب درباره انتقادها از سوی اهالی بسکتبال نسبت به وزارت ورزش مبنی بر تعلیق ۸ ماهه این فدراسیون عنوان کرد: فدراسیون تعلیق نبود و کارها را انجام می‌داد. در دوره قبل هم مشحون رئیس فدراسیون بود ولی تیم ملی بسکتبال به المپیک لندن نرفت. ضمن اینکه محمدرضا مشحون ۷، ۸ سال سرپرست تیم ملی بود و حالا از وزارت ورزش انتقاد می کند که نوعی فرافکنی است.

معاون وزارت ورزش ادامه داد: وقتی فدراسیون‌ها نتیجه نگیرند مثل والیبال و کشتی، ما مسئولان آنها را به همراه کادر فنی می‌خواهیم تا علت ناکامی را بررسی کنیم ولی این درست نیست تا یک شکست پیش می‌آید دوستان فرافکنی کنند. شاید هم تاخیر در برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون یکی از دلایل ناکامی تیم ملی بسکتبال باشد ولی واقعیت‌ها را در نظر بگیریم و هر جا اشکال داشت آن را رفع کنیم.

سجادی درباره اینکه چرا با وجود انتخاب رئیس فدراسیون دوومیدانی همچنان این فدراسیون با سرپرست اداره می‌شود، گفت: کارها در این فدراسیون بر اساس روال معمول طی می‌شود و حکم رئیس جدید فدراسیون هم به زودی ابلاغ خواهد شد. البته در این فدراسیون در دوره سرپرست نیز سهمیه المپیک کسب شده و مشکلی وجود ندارد.

سجادی در پاسخ به این سئوال که اوضاع ورزش ایران را در فاصله یک سال تا المپیک چطور ارزیابی می‌کنید، عنوان کرد: ما دو موضوع را پیش روی داریم. یکی کسب سهمیه و دیگری کسب مدال. حداکثر چهار رشته شانس کسب مدال را دارند ولی اگر واقع بین باشیم وزنه‌برداری، کشتی و تکواندو سه رشته اصلی شانس مدال برای ما هستند و در دوومیدانی اگر احسان حدادی در شرایط خوب باشد می تواند مدال بگیرد.

وی ادامه داد: در این رشته ها از ماه‌ها قبل اردوها و تمرینات منظم آغاز شده و تیم‌ها به مسابقات مختلف اعزام می شوند تا کسب سهمیه کنند. ضمن اینکه بنده از سوی وزیر ورزش به طور ویژه مامور شده‌ام تا به اردوها سرکشی کنم و از نزدیک شاهد برنامه این تیم‌ها باشم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز