خبرگزاری کار ایران

جوانان توجه ویژه ای به فوتبال دارند؛

سجادی: لیگ برتر فوتبال باید نمایشگاه فرهنگ پهلوانی باشد/لیگ ایران بالغ شده

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۳۵۴

معاون وزیر ورزش با بیان اینکه لیگ برتر باید مروج اخلاقیات و مسائل فرهنگی برای جوانان باشد بر داشتن لیگی پویا و جوانمردانه در نمایشگاه فوتبال کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نصرالله سجادی که در مراسم قرعه کشی لیگ پانزدهم در محل برج میلاد تهران سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب افزود: اگر لیگ برتر را به عنوان یک نمایشگاه در نظر بگیریم، خوشبختانه امروز شاهد این مسئله هستیم که لیگ ایران رو به تکمیل است و اگر بخواهیم تکامل را ۱۵ سال در نظر بگیریم، لیگ ایران به بلوغ رسیده است.

وی اضافه کرد: من در مدتی که در وزارت ورزش مشغول کار شدم، چند لیگ برتر فدراسیون‌های مختلف را زیر نظر گرفتیم و جلساتی در این باره با مسئولان فدراسیون ها برگزار کردیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: اما در فوتبال بویژه لیگ چهاردهم شاهد این مسئله بودیم که لیگ با برنامه ریزی خوبی در حال برگزاری است. به اعتقاد من لیگ به غیر از اجرای منظم، بهتر است حاصلی هم داشته باشد و اگر این موضوع را به خوبی مشاهده کنیم شاهد رونق فوتبال مان نیز خواهیم بود.

سجادی همچنین گفت: امیدوارم بتوانیم محیط فرهنگی و پهلوانی را در لیگ برتر فوتبال کشو ر ایجاد کنیم تا در کنار داشتن یک لیگ قدرتمند، شاهد بازی جوانمردانه و ترویج فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی نیز باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز