خبرگزاری کار ایران

فدراسیون‌ها باید دنبال درآمدزایی باشند؛

سجادی: رضازاده باید از شورای‌شهر استعفا بدهد/انتخابات‌ووشو به تعویق نمی‌افتد

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۰۱۶

معاون وزیر ورزش با اشاره به محدودیت منابع مالی این وزارتخانه، گفت: فدراسیون‌های ورزشی باید دنبال درآمدزایی باشند.

معاون وزیر ورزش با اشاره به محدودیت منابع مالی این وزارتخانه، گفت: ناچارهستیم اعتبارات موجود را به شکل عادلانه میان فدراسیون های ورزشی تقسیم کنیم ، به همین دلیل فدراسیون های ورزشی نیز باید به دنبال درآمد زایی باشند.

به گزارش ایلنا، نصرالله سجادی که در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون ناشنوایان سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: برخی فدراسیون ها نظیر والیبال و کشتی در زمینه درآمدزایی بسیار موفق عمل کردند و نیازهای شان به بودجه های وزارت ورزش به حداقل رسیده است. 

سجادی یادآور شد : فدراسیون کشتی علاوه بر بودجه ای که برای آن در نظر گرفته بودیم موفق شد 10 برابر آن را از طریق حامی مالی (اسپانسر) درآمد زایی داشته باشد. طبق تصویب مجلس افزایش بودجه وزارت ورزش و جوانان برای سال آینده 14 درصد است و این نشان از محدودیت های ما دارد.

سجادی در پاسخ به حسین رضازاده مبنی بر این که چرا نمایندگی مجلس برای ریاست در فدراسیون های ورزشی شغل محسوب نمی شود، گفت: این را قانون می گوید و اگر رضازاده می خواهد در انتخابات فدراسیون وزنه برداری شرکت کند باید از شورای شهر استعفا دهد.

وی خاطرنشان کرد: نامه ای به وزیر ورزش و جوانان در مورد ممنوعیت حضور دو شغله ها در انتخابات فدراسیون های ورزشی ارسال شده و طبق این نامه رئیس، نایب رئیس و دبیر فدراسیون نباید دو شغله باشند.

وی همچنین در مورد احتمال به تعویق افتادن انتخابات فدراسیون ووشو گفت: این انتخابات در زمان اعلام شده (13 اسفند) برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز