خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران؛

زمان انعقاد بدترین قراردادها با چین، دلواپسان کجا بودند؟

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۴۳۸

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه کشور چین بدترین قراردادها را با ما منعقد کرده است، گفت: چرا در آن زمان صدای کسی درنمی‌آمد، در آن زمان دلواپسان کجا بودند؟

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا انصاری عضو شورای شهر تهران در واکنش به سخنان برخی از اعضای شورای شهر مبنی بر انتقاد از ورود نخست‌وزیر فرانسه به ایران و تذکر به امور وزارت خارجه در این خصوص گفت: اعضای شورا از طرح مسائل چالشی و سیاسی اجتناب کنند، زیرا حوزه سیاست خارجی تحت نظارت مقام معظم رهبری و شورای امنیت ملی با شعار عزت، حکمت و مصلحت دنبال می‌شود.

وی با یادآوری اینکه در 8 سال دولت گذشته با نظام بین‌الملل چالش داشتیم و در این مدت هشت قطعنامه علیه کشور امضا شد، گفت: امروز کشور و تیم دیپلماسی توانسته‌ است؛ این چالش بزرگ را حل کند.

انصاری با اشاره به اینکه ما در صد سال گذشته با روسیه مشکلات اساسی داشتیم و انگلیس هم به ما ظلم کرده است، گفت: کشور چین بدترین قراردادها را با ما منعقد کرده است و چرا در آن زمان صدای کسی درنمی‌آمد، چرا آن زمان که نامه‌های بدون پاسخ به سران کشورها نوشتیم، صدای دلواپسان درنیامد؟ در آن زمان دلواپسان کجا بودند؟

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: بهتر است؛ شیرینی توافق را تلخ نکنیم.

در ادامه اسماعیل دوستی دیگر عضو شورای شهر خاطرنشان کرد: ما رهبری فرزانه و هوشیار و یک تیم هسته‌ای هوشمند و مسلط داریم،  لذا به دوستان تذکر می‌دهم، امیدوار باشند نه دلواپس.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز