خبرگزاری کار ایران

سالاری:

طرح انضباط شهری در شورای شهر بررسی شود

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۳۳۳

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در مورد طرح انضباط شهری گفت:‌ اگر این طرح یک بار در شورا و کمیسیون‌ها بررسی شود، شورا و شهرداری همگام با هم و با سرعت بیشتری این طرح را پیش خواهند برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران، در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سخنان مطرح شده  در خصوص اجرای طرح انضباط شهری در منطقه 12، گفت: قطعاً از این رویکرد شهرداری تهران استقبال می‌کنیم، اما دغدغه‌هایی در ذهن مردم و اعضای شورای شهر تهران وجود دارد و ضروری است؛ ابعاد مختلف این موضوع با حضور رسانه‌ها بررسی شود.

وی ادامه داد: پیاده‌راه کردن منطقه، حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی، مرمت و بازسازی بافت‌های تاریخی و از بین بردن فضاهای بی‌دفاع شهری در این منطقه از رویکردهای این طرح است که نهایتاً باعث بازگشت سکنه به محله خواهد شد.

سالاری تاکید کرد:‌ اگر این طرح یک بار در شورا و کمیسیون‌ها بررسی شود، شورا و شهرداری همگام با هم و با سرعت بیشتری این طرح را پیش خواهند برد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم مکاتبه اعضای شورای شهر با سربرگ مخصوص به خود اشاره کرد و گفت: آیا برای این کار آیین‌نامه‌ای وجود دارد که ملاک عمل باشد؟  یا آنکه براساس گفته‌های شفاهی باید این اقدام صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز