خبرگزاری کار ایران

ملی‌پوشان دو سال است جوایزشان را نگرفته‌اند؛

باقری‌معتمد: مسئولان به تکواندو کم‌لطفی می‌کنند / تکرار نتایج گوانگجو آسان نیست

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۸۲۳

دو سال است که ملی‌پوشان تکواندو در مسابقات مهم جهانی و تورنمنت‌های مختلف و مسابقات آسیایی برای کشور مدال‌آوری می‌کنند ولی هنوز جوایزشان را از وزارت ورزش دریافت نکرده‌اند.

کاپیتان تیم ملی تکواندوی کشورمان با بیان اینکه تکواندو همواره جزو رشته‌های مدال‌آور ورزش کشور بوده ولی به اندازه موفقیت ها و مدال‌هایی که برای ایران آورده به آن توجه نشده است، گفت: مسئولان به تکواندو کم‌لطفی می‌کنند.

محمد باقری معتمد در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: دو سال است که ملی‌پوشان تکواندو در مسابقات مهم جهانی و تورنمنت‌های مختلف و مسابقات آسیایی برای کشور مدال‌آوری می‌کنند ولی هنوز جوایزشان را از وزارت ورزش دریافت نکرده‌اند. این در حالی است که ملی‌پوشان با اردوهای طولانی و دوری از خانواده در پی افتخارآفرینی برای کشور هستند ولی تلاش آنان نادیده گرفته می‌شود.

باقری معتمد با بیان اینکه امیدوارم مسئولان حداقل به رشته‌های مدال‌آور بیشتر توجه کنند، گفت: اغلب ملی‌پوشان با مشکلات تامین مخارج زندگی روبه رو هستند و این دغدغه باعثمی‌شود آنها با تمرکز کافی در مسابقات و تمرینات شرکت نکنند. امیدوارم مسئولان در آستانه بازی های آسیایی به این موضوع توجه کنند و انگیزه‌های لازم را برای حضور در اردوی تیم ملی فراهم نمایند.

وی در خصوص وضعیت آمادگی تیم ملی پیش از اعزام به مسابقات گرند پریکس چین اظهارداشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه در یک سال گذشته در تورنمنت‌های خوبی نظیر گرند پریکس انگلیس، تورنمنت آلمان و هلند شرکت کردیم که با نتایج خوبی هم همراه بوده که از روند رو به رشد تکواندوی ایران حکایت دارد.

وی در خصوص مسابقات گرند پریکس چین گفت: این نخستین مسابقه‌ای است که در سال ۲۰۱۴ برگزار می‌شود و تیم ملی تکواندو با ۶ ملی پوش در این رقابت‌ها شرکت می‌کند که این مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار است و می‌توان آن را از نظر کیفی و حضور قهرمانان سرشناس دنیا با المپیک مقایسه کرد.

کاپیتان ۲۷ ساله تکواندوی کشورمان تاکید کرد: هر یک از مسابقاتی که در این رقابت‌ها برگزار می‌شود حکم فینال را دارد چرا که بهترین‌ها به این مسابقات دعوت می‌شوند و امیدوارم بتوانیم در دومین حضورمان در این مسابقات بهتر از گذشته نتیجه بگیریم.

باقری‌معتمد در مورد وضعیت آمادگی خود برای حضور در این مسابقات یادآور شد: بعد از تورنمنت آلمان که توانستم مدال طلا بگیرم شرایط آمادگی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم و هر چند به مسابقات آسیایی اعزام نشدم اما در حال حاضر در اوج آمادگی قرار دارم و امیدوارم بتوانم در مسابقات چین بهترین رنگ مدال را برای کشورم به ارمغان بیاورم.

ملی‌پوش تکواندوی کشورمان در بخش دیگری از سخنان خود درباره بازی‌های آسیایی اینچئوان کره جنوبی و شانس مدال‌آوری کشورمان در این مسابقات اظهار داشت: شرایط‌مان برای این مسابقات بسیار دشوار است چرا که این رقابت‌ها امسال در کره‌جنوبی که مهد تکواندوی دنیاست برگزار می‌شود و امیدوارم بتوانیم عنوان قبلی و سه مدال طلا و یک برنز گوانگجو را در اینچئوان تکرار کنیم که این نتیجه بسیار دشوار است و به کار و تلاش زیادی نیاز دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز