خبرگزاری کار ایران

از تمام ملی‌پوشان استفاده می‌کنیم؛

میراسماعیلی: درباره رودکی سرمربی تیم ملی نظر نهایی را می‌دهد/ باید شأن میران حفظ شود

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۴۳۷

نایب رئیس‌فدراسیون جودو با بیان اینکه اکثر ملی‌پوشان کشورمان شانس حضور در کسب سهمیه المپیک دارند، گفت: با 2 ورزشکار(ملایی و محجوب) در مسابقات کسب سهمیه المپیک مغولستان شرکت می‌کنیم.

آرش میراسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا تصمیم گرفتیم ملی‌پوشانی را که شانس بیشتری برای کسب سهمیه المپیک دارند به مسابقات اعزام کنیم اما این به آن معنا نیست که دیگران جایی در برنامه‌های فدراسیون ندارند.

وی افزود: برنامه‌ریزی ما به گونه‌ای است که سعی داریم به بیشتر ملی‌پوشان شانس حضور در مسابقات کسب سهمیه را بدهیم اما واقعیت این است که اوزان 81 و 100 کیلوگرم ما در شرایط بهتری نسبت به سایرین قرار دارند.

مدیر تیم‌های ملی فدراسیون جودو درباره عدم حضور قاسمی‌نژاد در مسابقات مغولستان گفت: در جلسه‌ای که قاسمی‌نژاد با شورای‌فنی داشت مقرر شد او به این رقابت‌ها اعزام نشود و تمرینات اختصاصی را در تهران پیگیری کند و بتواند برای حضور در وزن جدیدش آماده شود.

میراسماعیلی درباره رضا رودکی اظهار داشت: هیچ‌کس مشکلی با بازگشت رضا به میادین ندارد. او از بزرگان جودوی کشور است اما درباره حضورش در مسابقات بین‌المللی، سرمربی تیم ملی نظر نهایی را می‌دهد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه باید شأن محمود میران نیز حفظ شود، گفت: ابتدا قرار بود او در مسابقات پیشکسوتان شرکت کند اما مثل اینکه تصمیم او برای حضور در رقابت‌های بزرگسالان جدی است. اگر میران چنین تصمیمی گرفته باید به آن احترام بگذاریم و تصمیمی بگیریم که هم به سود فدراسیون باشد، هم به نفع محمود میران.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز